0 €

Προϊόντα στο Καλάθι:

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι

Εμφάνιση καλαθιού

Μεταφορικά

Πληρωμή και Αναγραφόμενες Τιμές

Μπορείτε να επιλέξετε μια από τις ακόλουθες μεθόδους πληρωμής για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας: 

  • Αντικαταβολή
  • Πιστωτική κάρτα: Mastercard, Maestro και Visa
  • PayPal

Ασφαλής πληρωμή

Όλες οι πληρωμές θα εκτελούνται με ασφαλή τρόπο. Τα προσωπικά σας στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν μόνο για τον καθορισμό της πληρωμής και δεν θα μεταβιβαστούν σε τρίτους.

Ηλεκτρονική πληρωμή

Αν επιλέξετε να πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας, μέσω διαδικτύου, θα μεταφερθείτε στην ασφαλή ιστοσελίδα του συνεργάτη μας, όπου μπορείτε να εισαγάγετε τα στοιχεία σας για να εκτελέσετε την πληρωμή σας. Όλες οι πληροφορίες που εισάγετε εδώ κρυπτογραφούνται με ασφάλεια. Λάβετε υπόψη ότι αυτός ο ασφαλής σύνδεσμος πληρωμής είναι ενεργός μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Εάν ο χρόνος έχει λήξει, θα χρειαστεί να αποκτήσετε πρόσβαση στην παραγγελία σας μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού στον ιστότοπό μας και να επιχειρήσετε ξανά την πληρωμή σας. Εάν επιλέξετε PayPal ως τον τρόπο πληρωμής σας, θα μεταφερθείτε στη σελίδα ασφαλών πληρωμών του PayPal. Σε περίπτωση που η Alensa χρειαστεί να σας επιστρέψει τα χρήματα σας, αυτό θα γίνει αυτόματα.

Οι αναγραφόμενες τιμές στο Alensa.gr

Όλες οι αναγραφόμενες τιμές για τα προϊόντα και το κόστος αποστολής που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Οποιεσδήποτε προσφορές και εκπτώσεις γινονταί, ισχύουν για όσο διάστημα αναγράφετε στην ιστοσελίδα του Alensa.gr.

Η Alensa διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τις τιμές ανάλογα με την εξέλιξη της αγοράς, τον ανταγωνισμό, τις απαιτήσεις του παραγωγού κλπ. Προσπαθούμε να διατηρούμε τις χαμηλότερες τιμές στην ελληνική αγορά. Οι πελάτες είναι ελεύθεροι να ζητήσουν να μειωθούν οι τιμές, εφόσον έχουν τηρηθεί όλοι οι όροι που αναφέρονται στη σελίδα Εγγύηση χαμηλότερης τιμής.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Προβλήματα με την πληρωμή

  • Πρώτον, ελέγξτε με την τράπεζά σας ή το λογαριασμό PayPal για να δείτε εάν η συναλλαγή έχει γίνει επιτυχώς και για να αντιμετωπίσετε τυχόν τεχνικά προβλήματα με την πληρωμή σας. 
  • Εάν η πληρωμή σας ήταν επιτυχής αλλά δεν εμφανίζεται ως πληρωμή στο σύστημά μας ή στο ενημερωτικό email που έχετε λάβει, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@alensa.gr και θα επικυρώσουμε την πληρωμή σας με το λογιστήριο μας. 
  • Εάν έχετε προβλήματα με τη σελίδα πληρωμής, δοκιμάστε να αποκτήσετε πρόσβαση στο λογαριασμό σας Alensa.gr από διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ή συσκευής.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Έξοδα αποστολής και σημειώσεις

Τρόπος πληρωμής ΕΛΤΑ Courier DHL Express
Πιστωτική κάρτα 2,49 € 10,00 €
PayPal 2,49 € 10,00 €
Αντικαταβολή 2.49€ + 1,2 €  –
   
Σημειώσεις:
- Στη Κύπρο δεν γίνονται αποστολές μέσω των ΕΛΤΑ courier.
- Στο κόστος αποστολής συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.
- Η τιμή είναι τελική, ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής, και περιλαμβάνει τη συσκευασία και την αποστολή.
- Τα έξοδα αποστολής ΔΕΝ εξαρτώνται από το συνολικό μέγεθος και το βάρος της παραγγελίας.

Δωρεάν αποστολή στο Alensa.gr

Η Alensa παρέχει δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των €50, πριν από την εφαρμογή του κόστους αποστολής.

Το Alensa.gr προσφέρει περιστασιακά δωρεάν προσφορές αποστολής. Οι ειδικές προσφορές και οι τιμές ισχύουν όπως αναγράφονται στην ιστοσελίδα του Alensa.gr, στις εκστρατείες αλληλογραφίας ή στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης τη στιγμή της αγοράς. Η διάρκεια και οι όροι της κάθε προσφοράς θα δηλώνονται με σαφήνεια κατά τη στιγμή της προώθησης. Αυτά πρέπει να γίνονται σεβαστά για να εφαρμοστεί η προωθητική ενέργεια.

Αποστολή εκτός Ελλάδας και Κύπρου

Δεν αποστέλλονται προϊόντα σε άλλες χώρες μέσω αυτού του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Αποστολή μετά την πληρωμή

Το Alensa.gr θα αποστείλει τα δέματα μόνο μετά την παραλαβή της πληρωμής εκτός και αν επιλέξετε την Γενική Ταχυδρομική και ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με αυτό στη σελίδα Τρόποι πληρωμής. Ορισμένες ειδικές παράμετροι φακών επαφής, λόγω της σπανιότητάς τους, ενδέχεται να μην είναι στο απόθεμα τη στιγμή της αγοράς. Η Alensa θα κρατήσει αυτούς τους φακούς για τον πελάτη και θα τους παραγγείλει άμεσα απευθείας από τον παραγωγό. Η πληρωμή γίνεται κατά τη στιγμή της παραγγελίας, όχι κατά τη στιγμή της αποστολής εκτός και αν επιλέξετε την Γενική Ταχυδρομική και ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Η πληρωμή για τα προϊόντα εκτός αποθέματος πρέπει να γίνει αμέσως για να επιβεβαιωθεί η κράτησή αυτών των προϊόντων.

Προσθήκη προϊόντων

Λάβετε υπόψη ότι, λόγω της μεγάλης ποσότητας παραγγελιών που επεξεργάζεται η αποθήκη μας, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε τη δυνατότητα συγχώνευσης ή αλλαγής οριστικών παραγγελιών. Αν θέλετε να συγχωνεύσετε περισσότερες από μία παραγγελίες ή να προσθέσετε ή να τροποποιήσετε μια ολοκληρωμένη παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών αμέσως και θα αξιολογήσουμε τη δυνατότητα κατά περίπτωση. Αυτό είναι δυνατό μόνο κατά τις ώρες λειτουργίας της εξυπηρέτησης πελατών (9:30 π.μ. – 5:30 μ.μ.). Η παραγγελία σας θεωρείται ολοκληρωμένη τη στιγμή της πληρωμής. Αν θέλετε να προσθέσετε κάτι, θα χρειαστεί να κάνετε μια νέα παραγγελία και θα ισχύουν τα πρότυπα έξοδα αποστολής.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Χρόνοι παράδοσης

Τρόποι Αποστολής Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης
DHL Express 1–2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής
ΕΛΤΑ courier 2–3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής (Για Κύπρο δεν γίνονται αποστολές με την ΕΛΤΑ Courier)
   
Σημείωση:
- Εάν η παραγγελία σας τοποθετήθηκε πριν από τις 12 π.μ., θα αποσταλεί την ίδια ημέρα.
- Εάν η παραγγελία σας τοποθετήθηκε μετά τις 12 π.μ., θα αποσταλεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
- Δεν γίνονται αποστολές τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες.
- Οι εκτιμώμενοι χρόνοι παράδοσης υπολογίζονται από την ημέρα που αποστέλλεται το δέμα, όχι απαραίτητα την ημέρα που έγινε η παραγγελία.

Αναζήτηση Αποστολών

Επειδή η Alensa επεξεργάζεται ένα μεγάλο αριθμό παραγγελιών κάθε μέρα, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την παρακολούθηση της δικής του αποστολής. Θα λάβετε τον κωδικό παρακολούθησης που θα σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την αποστολή online. Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει αυτόν τον κωδικό μέσω μηνύματος στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας που επιβεβαιώνει την αποστολή της παραγγελίας σας, πρέπει να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας. Θα σας παράσχουν τον κωδικό παρακολούθησης κατόπιν αιτήματος.

Οι χρόνοι παράδοσης των αγαθών εκτός αποθέματος

Ορισμένοι φακοί επαφής με μοναδικούς συνδυασμούς παραμέτρων μπορεί να μην είναι διαθέσιμοι. Θα τα κρατήσουμε για εσάς και θα τα παραγγείλουμε απευθείας από τον παραγωγό. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουν μεγαλύτερο εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Η αποστολή ειδικών φακών επαφής που δεν βρισκονταί συχνά σε αποθέμα, εξαρτάται από τις συνθήκες παράδοσης των προμηθευτών μας και μπορεί να διαρκέσει έως και 2–4 εβδομάδες.

Όταν επιλέγετε και παραγγείλετε τους φακούς σας, θα εμφανιστεί μια ένδειξη της αναμενόμενης ημερομηνίας αποστολής στη σελίδα του προϊόντος. Αυτό μπορεί να αλλάξει αφού επιλέξετε τις παραμέτρους για τους φακούς επαφής σας. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την προσεκτική παρακολούθηση κατά τη διαδικασία της παραγγελίας.

Alensa non-stock products delivery times

Αφού επιλέξετε τις συγκεκριμένες παραμέτρους σας, θα εμφανιστεί ένας νέος εκτιμώμενος χρόνος αποστολής για αυτές τις παραμέτρους, όπως φαίνεται παραπάνω. Παρακαλώ σημειώστε ότι η γενική πληροφορία „σε απόθεμα“ δείχνει τη γενική διαθεσιμότητα του προϊόντος από την εταιρεία μας. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο μοναδικός συνδυασμός σας θα είναι διαθέσιμος. Αφορά μόνο την αναμενόμενη ημερομηνία αποστολής που εμφανίζετε δίπλα στο μενού για πληροφορίες αποστολής σχετικά με τη συγκεκριμένη παραγγελία σας. Κάθε αναμενόμενη καθυστέρηση στην παράδοση θα επιβεβαιωθεί στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώνεται όταν το ένα μέρος της παραγγελίας του είναι σε απόθεμα κατά τη στιγμή της επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Με την επιβεβαίωση και ολοκληρώνοντας την πληρωμή για την παραγγελία, ο πελάτης συμφωνεί ότι η συνολική παραγγελία θα αποσταλεί μόνο αφού όλα τα προϊόντα θα βρίσκονται σε απόθεμα. Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε τους χρόνους παράδοσης σύμφωνα με τις επικαιροποιημένες πληροφορίες από τους προμηθευτές μας ανά πάσα στιγμή. Προσπαθούμε να παρέχουμε πάντα ακριβείς πληροφορίες από το σημείο της παραγγελίας, αλλά εξακολουθούν να εξαρτώνται από τους χρόνους παράδοσης που ανακοινώθηκαν από τους προμηθευτές μας.

Παραγγελίες που περιέχουν αγαθά σε απόθεμα και εκτός αποθέματος

Αφού επιλέξετε τις σωστές παραμέτρους για κάθε προϊόν που επιθυμείτε και πριν ολοκληρώσετε και πληρώσετε την παραγγελία σας, ο πελάτης πρέπει να δώσει ιδιαίτερη προσοχή στον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης για κάθε μεμονωμένο προϊόν στο καλάθι αγορών του.

Alensa non-stock products delivery times basket

Με την επιβεβαίωση και την ολοκλήρωση της πληρωμής για την παραγγελία, ο πελάτης συμφωνεί ότι ολόκληρη η παραγγελία θα αποσταλεί μόνο αφού όλα τα προϊόντα βρίσκονται σε απόθεμα. Η αποστολή των προϊόντων που βρίσκονται σε απόθεμα πριν από την αποστολή όλης της παραγγελίας θα επιτρέπεται μόνο κάτω από ειδικές περιστάσεις. Εάν είναι επιθυμητό, ο πελάτης μπορεί να πληρώσει επιπλέον τέλος αποστολής (ίσο με το κανονικό κόστος αποστολής) για να παραλάβει τα αγαθά σε απόθεμα πριν από αυτά που βρίσκονται έκτος αποθέματος.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Προβλήματα με την παράδοση

Η DHL Express απαιτεί υπογραφή κατά την παράδοση. Βεβαιωθείτε ότι κάποιος θα είναι παρών στη διεύθυνσή παράδοσης κατά τις εργάσιμες ώρες από Δευτέρα έως Παρασκευή. Οι παραδόσεις δεν γίνονται τα Σαββατοκύριακα.

Δεν είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν καθυστέρηση στην παράδοση που προκλήθηκε από τους συνεργάτες μας στον τομέα της υλικοτεχνικής υποστήριξης ή για καταστάσεις πέρα από τον έλεγχό μας, όπως ο καιρός, οι διακοπές κ.λπ. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης που προτείνουν οι συνεργάτες μας. Σε σπάνιες περιπτώσεις, ορισμένα δέματα μπορούν να φτάσουν εκτός του προτεινόμενου χρονοδιαγράμματος. Για να διασφαλιστεί η ομαλότερη δυνατή παράδοση, παρακαλείστε να δώσετε τα πλήρη στοιχεία της διεύθυνσής σας (όνομα δρόμου, αριθμός κατοικίας, ταχυδρομικός κώδικας και πόλη) και έναν αριθμό τηλεφώνου, ώστε οι συνεργάτες μας να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας, αν χρειαστεί. Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε τον κωδικό παρακολούθησης όπου μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της αποστολή σας online. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας αν παρατηρήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα. Οι εκπρόσωποί της εξυπηρέτησης πελατών μας θα χειριστούν τις ερωτήσεις σας άμεσα και αποτελεσματικά.

Εάν ένα δέμα δεν μπορεί να παραδοθεί για οποιονδήποτε λόγο, μπορεί να κρατηθεί στο τοπικό ταχυδρομείο ή στο κέντρο εφοδιασμού για ανανέωση ή συλλογή. Αν δεν ζητηθεί, το δέμα μπορεί να μας επιστραφεί ή να καταστραφεί. Ως εκ τούτου, είναι ευθύνη του αγοραστή να διασφαλίσει ότι το δέμα θα παραληφθεί στη δεδομένη διεύθυνση και να επικοινωνήσει απευθείας με την εταιρεία παράδοσης με τυχόν ερωτήσεις όταν το δέμα είναι υπό διαμετακόμιση ή έχει αποθηκευτεί. Τα κατεστραμμένα δέματα δεν θα αντικατασταθούν.

Πρωτόκολλο αποζημίωσης

Σε περίπτωση που ένα πακέτο έχει χαθεί ή λείπει ή έχει παραδοθεί εσφαλμένα σε λάθος διεύθυνση, θα ξεκινήσουμε μια αξίωση με τους συνεργάτες μας για λογαριασμό σας. Για να ξεκινήσει η αξίωση, απαιτούνται δύο επιβεβαιώσεις: 1.) Μια υπογεγραμμένη ένορκη βεβαίωση από τον πελάτη στην οποία αναφέρεται ότι το δέμα δεν παραλήφθηκε. 2.) Επαλήθευση από την εταιρεία παράδοσης ότι το δέμα έχει καταστραφεί, δεν έχει παραδοθεί κ.λπ.

Μόλις η αξίωση είναι σε εξέλιξη, θα σας εκδώσουμε γρήγορα επιστροφή χρημάτων ή θα στείλουμε μια νέα παραγγελία, όπως εσείς επιθυμείτε. Δεν θα διεκπεραιώσουμε επιστροφές ή δεν θα στείλουμε νέα δέματα ενώ ένα τρέχον δέμα είναι υπό διαμετακόμιση και μέχρι να κηρυχθεί επισήμως απολεσθέν από την μεταφορική εταιρία.

Φθαρμένες συσκευασίες

Οι φακοί επαφής και τα αξεσουάρ παραδίδονται σε ένα ανθεκτικό κουτί επαρκούς μεγέθους, έτσι ώστε να είστε βέβαιοι ότι θα λάβετε την αποστολή σας σε καλή κατάσταση και χωρίς να έχει καταστραφεί. Ωστόσο, αν το κουτί έχει καταστραφεί, μην δεχτείτε το πακέτο από την μεταφορική εταιρία και προσδιορίσετε το λόγο στο πρωτόκολλο παράδοσης, όπως „ουσιαστική βλάβη στο πακέτο“," διαρροή υγρού" κ.λπ. Θα πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα, έτσι ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε γρήγορα στο πρόβλημα σας και να σας αποστείλουμε μια νέα παραγγελία.

VISA Master Card DISCOVER PayPal DHL ELTA
Top