Όροι και προϋποθέσεις

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη σας στην ιστοσελίδα alensa.gr. Το alensa.gr είναι μέρος του δικτύου Alensa, παρέχοντας αυθεντικά, υψηλής ποιότητας φακούς επαφής και των συναφών προϊόντων σε όλη την Ευρώπη. Αυτή η σελίδα περιέχει όλες τις οδηγίες, τους όρους και προϋποθέσεις με τους οποίους εσείς, ο καταναλωτής, ο αγοραστής και ο χρήστης του ιστότοπου Alensa.gr συμφωνείτε όταν χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας και όταν πραγματοποιείτε μια αγορά. Μόλις επιβεβαιώσετε την αγορά στο Alensa.gr, θα δείτε ένα τετραγωνίδιο που υποδηλώνει ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις και ότι συνεπώς συμφωνείτε με αυτούς. Περισσότερες πληροφορίες ή περαιτέρω εξηγήσεις μπορείτε να βρείτε σε διάφορες ενημερωτικές σελίδες της Alensa.gr. Διατηρούμε το δικαίωμα να ανατρέξουμε σε περισσότερες πληροφορίες που περιλαμβάνονται σε αυτές τις σελίδες και να υποθέσουμε ότι ο πελάτης τις έχει διαβάσει και τις έχει κατανοήσει.

Μενού Πλοήγησης

Εισαγωγικές διατάξεις

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που αναφέρονται παρακάτω ισχύουν για ψώνια στο alensa.gr e-shop.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις καθορίζουν και προσδιορίζουν τη συμβατική σχέση μεταξύ του αγοραστή και του πωλητή. Όλες οι συμβατικές σχέσεις διέπονται από τους νόμους της Δημοκρατίας της Τσεχίας. Εάν ο συμβαλλόμενος είναι καταναλωτής , όλες οι σχέσεις που δεν ρυθμίζονται δια του παρόντος διέπονται από τον Τσεχικο Αστικό Κώδικα (νόμος αριθ 40/1964 Coll.) και του νόμου περί προστασίας των καταναλωτών (νόμος αριθ 634/1992 Coll.). Αν ο τομέας εισαγωγής κατά τη σύναψη της σύμβασης είναι μια επιχείρηση, όλες οι σχέσεις δεν καθορίζονται στο παρόν αλλά υπόκεινται στον Τσεχικο Εμπορικό Κώδικα (νόμος αριθ 513/1991 Coll.), όπως τροποποιήθηκε.

Ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει παραγγελίες που υπερβαίνουν τα 10 τεμάχια (κουτιά) και να επιστρέψει τα χρήματα στον αγοραστή [εάν έχει πληρώσει εκ των προτέρων]. Για παραγγελίες άνω των 10 τεμαχίων (κουτιών) για εμπορική χρήση, επικοινωνήστε με τη διεύθυνση wholesale@alensa.eu.

Σύμφωνα με τον νομό περί Ηλεκτρονικών Αρχείων του νόμου των Πωλήσεων (Electronic Records of Sales Act), ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να εκδώσει απόδειξη στον αγοραστή. Την ίδια στιγμή, ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να καταθέσει τα εισερχόμενα έσοδα με φορολογική δήλωση διαδικτυακά, σε περίπτωση τεχνικής βλάβης, το αργότερο εντός 48 ωρών.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Εγγραφή και Λειτουργίες του Alensa.gr

Όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες παρέχονται από τον κύριο φορέα του δικτύου Alensa. Η αποθήκη της εταιρείας βρίσκετε στη Τσεχική Δημοκρατία. Ο ιστότοπός μας Alensa.gr λειτουργεί από την Alensa s.r.o., καταχωρημένη στην ακόλουθη διεύθυνση:

ALENSA, s.r.o.
Stružky 1326/6
198 00 Praha 9,
ID: CZ27179681

Το εμπορικό σήμα Alensa, όλο το περιεχόμενο στον ιστότοπο, όλο το διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύεται από την Alensa αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του κύριου φορέα εκμετάλλευσης του δικτύου Alensa και προστατεύεται από τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Χρήση της ιστοσελίδας μας και οι προσφορές μας

Οι πελάτες είναι ελεύθεροι να χρησιμοποιούν τον ιστότοπό μας είτε ως επισκέπτες είτε ως εγγεγραμμένοι χρήστες. Ο πελάτης οφείλει να χρησιμοποιεί τον ιστότοπό μας υπεύθυνα και σωστά, τηρώντας τους όρους και τις προϋποθέσεις μας. Σε περίπτωση κακής χρήσης, η Alensa έχει το δικαίωμα να απαγορεύσει προσωρινά ή μόνιμα στον χρήστη να χρησιμοποιεί τον ιστότοπο και τις υπηρεσίες μας.

Σωστή χρήση της ιστοσελίδας μας

Το Alensa.gr επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν τον ιστότοπό μας μόνο για νόμιμους σκοπούς:

  • Το τοπικό, εθνικό και διεθνές δίκαιο δεν πρέπει να παραβιάζεται.
  • Απαγορεύεται η βλάβη, η απάτη, η μη εξουσιοδοτημένη διαφήμιση υπό οποιαδήποτε μορφή.
  • Απαγορεύεται το σεξουαλικό περιεχόμενο ή περιεχόμενο που είναι μισητό, προσβλητικό, βίαιο, διακριτικό, παρενόχληση κ.λ.π.
  • Η χρήση με ψευδή ταυτότητα δεν επιτρέπεται.

Οι χρήστες είναι ελεύθεροι να κάνουν σχόλια στην ιστοσελίδα μας. Ωστόσο, οι παρατηρήσεις δεν πρέπει να αποσκοπούν στη βλάβη της φήμης μας ή της φήμης των άλλων, ούτε και να αποσκοπούν στην παραπλάνηση ή την παρενόχληση άλλων χρηστών.

Ποινικά αδικήματα και τεχνική κακή χρήση

Οι χρήστες απαγορεύετε αυστηρά να εισάγουν ιούς ή οποιοδήποτε άλλο τεχνολογικά επιβλαβές λογισμικό στον ιστότοπό μας και να κάνουν οποιαδήποτε μορφή ψηφιακής επίθεσης στον ιστότοπό μας ή στους διακομιστές (servers) μας. Αυτές οι μορφές κακής χρήσης θεωρούνται ποινικά αδικήματα και θα αναφέρονται στις αρχές. Σε περίπτωση τέτοιου αδικήματος, η Alensa θα συνεργαστεί πλήρως με τις αρχές και θα τους παρέχει όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για την πλήρη δίωξη σύμφωνα με το νόμο.

Η Alensa δεν θα λογοδοτήσει σε περίπτωση που ο ιστότοπός μας υποστεί ζημιά από κακόβουλο λογισμικό ή ψηφιακές επιθέσεις. 

Η σωστή χρήση των εκπτωτικών κωδίκων και άλλων κωδίκων προσφοράς

Μπορείτε να μοιραστείτε τον εκπτωτικό κωδικό με όλους τους φίλους, την οικογένεια και τους συναδέλφους σας. Επίσης, μπορείτε να μοιραστείτε τον κωδικό σας σε οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων και να βοηθήσετε τους φίλους των φίλων σας ή ακόμα και τους ξένους. Σημειώστε ότι η παραγγελία σας πρέπει να είναι τουλάχιστον €30 για να δικαιούστε να χρησιμοποιήσετε την πίστωση που αποκτήσατε από τον εκπτωτικό κωδικό. Ο εκπτωτικός κωδικός μπορεί να μοιραστεί μόνο σε εξωτερικούς ιστότοπους, συμπεριλαμβανομένων των πλατφορμών κοινωνικών μέσων, και δεν προορίζεται για κοινή χρήση στους πίνακες σχολίων της Alensa.gr ή μέσω συνεργατικών δικτύων με τα οποία συνεργάζεται η Alensa. Ο εκπτωτικός κωδικός δεν προορίζεται για χρήση από τον πελάτη στον οποίο εκδόθηκε αρχικά. Η πίστωση αποκτάται μόνο όταν ο κωδικός μοιράζεται με ένα τρίτο άτομο και χρησιμοποιείτε στην αγορά του συγκεκριμένου προσώπου.

Δεν επιτρέπεται η κακή χρήση των κωδικών προσφοράς.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Συμφωνία αγοράς

Η σύμβαση αγοράς θεωρείται ότι συνάπτεται όταν ο αγοραστής επιβεβαιώσει την παραγγελία του στο έντυπο παραγγελίας που είναι διαθέσιμο ηλεκτρονικά. Κάνοντας την παραγγελία μέσω του Alensa.gr, ο Αγοραστής αναγνωρίζει ότι έχει διαβάσει αυτούς τους όρους και τις προϋποθέσεις και συμφωνεί με αυτούς. Μόλις επιβεβαιώσετε την αγορά σας στο Alensa.gr, θα δείτε ένα τετραγωνίδιο που υποδηλώνει ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις και ότι συνεπώς συμφωνείτε με αυτούς. Επίσης, επαληθεύετε ότι είστε σε νόμιμη ηλικία για να συνάψετε μια δεσμευτική σύμβαση και ότι έχετε μια έγκυρη συνταγή για τους φακούς που θα παραγγείλετε. Με το παρόν επιβεβαιώνετε ότι οι πληροφορίες που παρέχετε είναι έγκυρες και ακριβώς όπως αυτές καθορίζονται από τον επαγγελματία φροντίδας των ματιών σας. Επιβεβαιώνετε επίσης ότι η συνταγή σας είναι μικρότερη των 12 μηνών, όπως απαιτείται από την ελληνική νομοθεσία. Εσείς, ο πελάτης, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για να επικοινωνήσουμε με τον οφθαλμίατρο ή οπτικό σας για να επαληθεύσουμε τη συνταγής σας, αν αυτό είναι αναγκαίο. Καταλαβαίνετε ότι είναι δική σας ευθύνη να πραγματοποιείτε τακτικές οφθαλμικές εξετάσεις και να διατηρείτε μια ενημερωμένη συνταγή. Το Alensa.gr δεν ευθύνεται για οποιεσδήποτε συνέπειες λόγω απόκλισης από τη συνταγή σας.

Απόδειξη αγοράς και σημειώσεις τιμολογίου

Εάν ο Αγοραστής δεν αναφέρει ρητά στον τομέα „Σημείωση για τον Πωλητή – Περισσότερες πληροφορίες“ ότι απαιτεί έντυπη απόδειξη αγοράς και φύλλο οδηγιών, συμφωνεί ότι θα παρασχεθεί μόνο σε ηλεκτρονική μορφή. Τα τιμολόγια μπορούν να ληφθούν μέσω του προσωπικού προφίλ του χρήστη στο Alensa.gr, στην επισκόπηση „Οι παραγγελίες μου“ μετά την αποστολή μιας παραγγελίας. Επιπλέον, τα τιμολόγια μπορούν πάντοτε να λαμβάνονται από την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών (info@alensa.gr ή στο τηλέφωνο 2111983691). Ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να διακρίνει τη διεύθυνση παράδοσης από τη διεύθυνση τιμολόγησης και να επισυνάψει μια σημείωση, αν είναι απαραίτητο, στη φόρμα παραγγελίας. Αυτές οι λεπτομέρειες συμπεριλαμβάνονται αυτόματα στο φορολογικό έγγραφο.

Επάνω στα τιμολόγια αναγράφετε πάντοτε η διεύθυνση της Alensa, η οποία είναι η διεύθυνση του κύριου διαχειριστή της ιστοσελίδας Alensa.gr. Αυτό δεν μπορεί να αλλάξει σε μια τοπική διεύθυνση. Κάθε τιμολόγιο θα χρονολογείται από την ημέρα αποστολής της παραγγελίας και οχί από την ημέρα που έγινε η παραγγελία. Η ημερομηνία στο τιμολόγιο δεν μπορεί να τροποποιηθεί από την Alensa. Είναι δυνατό να συμπεριληφθούν, για παράδειγμα, πρόσθετες πληροφορίες σε ένα τιμολόγιο, όπως η ημερομηνία γέννησης ή το όνομα ενός παιδιού. Ωστόσο, προκειμένου να συμπεριληφθεί αυτό το είδος πληροφοριών, ο αγοραστής είναι υπεύθυνος να το αναγράψει στο πεδίο „Περισσότερες πληροφορίες:“ κατά την παραγγελία. Τα τιμολόγια δεν θα τροποποιηθούν.

Η Alensa παρέχει στους πελάτες ένα τιμολόγιο για κάθε παραγγελία. Εάν ο αγοραστής απαιτεί περισσότερα από ένα ή διαφορετικά τιμολόγια, θα χρειαστεί να κάνει ξεχωριστές παραγγελίες.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Πληρωμή και Αναγραφόμενες Τιμές

Μπορείτε να επιλέξετε μια από τις ακόλουθες μεθόδους πληρωμής για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας: 

  • Αντικαταβολή
  • Πιστωτική κάρτα: Mastercard, Maestro και Visa
  • PayPal

Ασφαλής πληρωμή

Όλες οι πληρωμές θα εκτελούνται με ασφαλή τρόπο. Τα προσωπικά σας στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν μόνο για τον καθορισμό της πληρωμής και δεν θα μεταβιβαστούν σε τρίτους.

Ηλεκτρονική πληρωμή

Αν επιλέξετε να πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας, μέσω διαδικτύου, θα μεταφερθείτε στην ασφαλή ιστοσελίδα του συνεργάτη μας, όπου μπορείτε να εισαγάγετε τα στοιχεία σας για να εκτελέσετε την πληρωμή σας. Όλες οι πληροφορίες που εισάγετε εδώ κρυπτογραφούνται με ασφάλεια. Λάβετε υπόψη ότι αυτός ο ασφαλής σύνδεσμος πληρωμής είναι ενεργός μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Εάν ο χρόνος έχει λήξει, θα χρειαστεί να αποκτήσετε πρόσβαση στην παραγγελία σας μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού στον ιστότοπό μας και να επιχειρήσετε ξανά την πληρωμή σας. Εάν επιλέξετε PayPal ως τον τρόπο πληρωμής σας, θα μεταφερθείτε στη σελίδα ασφαλών πληρωμών του PayPal. Σε περίπτωση που η Alensa χρειαστεί να σας επιστρέψει τα χρήματα σας, αυτό θα γίνει αυτόματα.

Οι αναγραφόμενες τιμές στο Alensa.gr

Όλες οι αναγραφόμενες τιμές για τα προϊόντα και το κόστος αποστολής που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Οποιεσδήποτε προσφορές και εκπτώσεις γινονταί, ισχύουν για όσο διάστημα αναγράφετε στην ιστοσελίδα του Alensa.gr.

Η Alensa διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τις τιμές ανάλογα με την εξέλιξη της αγοράς, τον ανταγωνισμό, τις απαιτήσεις του παραγωγού κλπ. Προσπαθούμε να διατηρούμε τις χαμηλότερες τιμές στην ελληνική αγορά. Οι πελάτες είναι ελεύθεροι να ζητήσουν να μειωθούν οι τιμές, εφόσον έχουν τηρηθεί όλοι οι όροι που αναφέρονται στη σελίδα Εγγύηση χαμηλότερης τιμής.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Προβλήματα με την πληρωμή

  • Πρώτον, ελέγξτε με την τράπεζά σας ή το λογαριασμό PayPal για να δείτε εάν η συναλλαγή έχει γίνει επιτυχώς και για να αντιμετωπίσετε τυχόν τεχνικά προβλήματα με την πληρωμή σας. 
  • Εάν η πληρωμή σας ήταν επιτυχής αλλά δεν εμφανίζεται ως πληρωμή στο σύστημά μας ή στο ενημερωτικό email που έχετε λάβει, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@alensa.gr και θα επικυρώσουμε την πληρωμή σας με το λογιστήριο μας. 
  • Εάν έχετε προβλήματα με τη σελίδα πληρωμής, δοκιμάστε να αποκτήσετε πρόσβαση στο λογαριασμό σας Alensa.gr από διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ή συσκευής.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Έξοδα αποστολής και σημειώσεις

Τρόπος πληρωμής Γενική Ταχυδρομική DHL Express
Πιστωτική κάρτα 2,49 € 5,99 €
PayPal 2,49 € 5,99 €
Αντικαταβολή 2,49€ + 1,5 €  –
   
Σημειώσεις:
- Στο κόστος αποστολής συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ.
- Η τιμή είναι τελική, ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής, και περιλαμβάνει τη συσκευασία και την αποστολή.
- Τα έξοδα αποστολής ΔΕΝ εξαρτώνται από το συνολικό μέγεθος και το βάρος της παραγγελίας.
- Γενική Ταχυδρομική: ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ για παραγγελίες άνω των 50€!
- DHL Express: 3,50 € για παραγγελίες άνω των 50€!

Δωρεάν αποστολή στο Alensa.gr

Η Alensa παρέχει δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των €50, πριν από την εφαρμογή του κόστους αποστολής.

Το Alensa.gr προσφέρει περιστασιακά δωρεάν προσφορές αποστολής. Οι ειδικές προσφορές και οι τιμές ισχύουν όπως αναγράφονται στην ιστοσελίδα του Alensa.gr, στις εκστρατείες αλληλογραφίας ή στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης τη στιγμή της αγοράς. Η διάρκεια και οι όροι της κάθε προσφοράς θα δηλώνονται με σαφήνεια κατά τη στιγμή της προώθησης. Αυτά πρέπει να γίνονται σεβαστά για να εφαρμοστεί η προωθητική ενέργεια.

Αποστολή εκτός Ελλάδας και Κύπρου

Δεν αποστέλλονται προϊόντα σε άλλες χώρες μέσω αυτού του ηλεκτρονικού καταστήματος. Αν χρειάζεστε καποιά αποστολή σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα, επιλέξτε τη σημαία της χώρας στην επάνω αριστερή γωνία της αρχικής σελίδας μας και θα μεταφερθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της χώρας αυτής.

Αποστολή μετά την πληρωμή

Το Alensa.gr θα αποστείλει τα δέματα μόνο μετά την παραλαβή της πληρωμής εκτός και αν επιλέξετε την Γενική Ταχυδρομική και ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με αυτό στη σελίδα Τρόποι πληρωμής. Ορισμένες ειδικές παράμετροι φακών επαφής, λόγω της σπανιότητάς τους, ενδέχεται να μην είναι στο απόθεμα τη στιγμή της αγοράς. Η Alensa θα κρατήσει αυτούς τους φακούς για τον πελάτη και θα τους παραγγείλει άμεσα απευθείας από τον παραγωγό. Η πληρωμή γίνεται κατά τη στιγμή της παραγγελίας, όχι κατά τη στιγμή της αποστολής εκτός και αν επιλέξετε την Γενική Ταχυδρομική και ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Η πληρωμή για τα προϊόντα εκτός αποθέματος πρέπει να γίνει αμέσως για να επιβεβαιωθεί η κράτησή αυτών των προϊόντων.

Προσθήκη προϊόντων

Λάβετε υπόψη ότι, λόγω της μεγάλης ποσότητας παραγγελιών που επεξεργάζεται η αποθήκη μας, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε τη δυνατότητα συγχώνευσης ή αλλαγής οριστικών παραγγελιών. Αν θέλετε να συγχωνεύσετε περισσότερες από μία παραγγελίες ή να προσθέσετε ή να τροποποιήσετε μια ολοκληρωμένη παραγγελία, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών αμέσως και θα αξιολογήσουμε τη δυνατότητα κατά περίπτωση. Αυτό είναι δυνατό μόνο κατά τις ώρες λειτουργίας της εξυπηρέτησης πελατών (9:30 π.μ. – 5:30 μ.μ.). Η παραγγελία σας θεωρείται ολοκληρωμένη τη στιγμή της πληρωμής. Αν θέλετε να προσθέσετε κάτι, θα χρειαστεί να κάνετε μια νέα παραγγελία και θα ισχύουν τα πρότυπα έξοδα αποστολής.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Χρόνοι παράδοσης

Τρόποι Αποστολής Εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης
DHL Express 1–2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής
Γενική Ταχυδρομική 2–3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής (Για Κύπρο 3–4 εργάσιμες ήμερες)
   
Σημείωση:
- Εάν η παραγγελία σας τοποθετήθηκε πριν από τις 12 π.μ., θα αποσταλεί την ίδια ημέρα.
- Εάν η παραγγελία σας τοποθετήθηκε μετά τις 12 π.μ., θα αποσταλεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
- Δεν γίνονται αποστολές τα Σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες.
- Οι εκτιμώμενοι χρόνοι παράδοσης υπολογίζονται από την ημέρα που αποστέλλεται το δέμα, όχι απαραίτητα την ημέρα που έγινε η παραγγελία.

Αναζήτηση Αποστολών

Επειδή η Alensa επεξεργάζεται ένα μεγάλο αριθμό παραγγελιών κάθε μέρα, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την παρακολούθηση της δικής του αποστολής. Θα λάβετε τον κωδικό παρακολούθησης που θα σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την αποστολή online. Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει αυτόν τον κωδικό μέσω μηνύματος στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας που επιβεβαιώνει την αποστολή της παραγγελίας σας, πρέπει να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας. Θα σας παράσχουν τον κωδικό παρακολούθησης κατόπιν αιτήματος.

Οι χρόνοι παράδοσης των αγαθών εκτός αποθέματος

Ορισμένοι φακοί επαφής με μοναδικούς συνδυασμούς παραμέτρων μπορεί να μην είναι διαθέσιμοι. Θα τα κρατήσουμε για εσάς και θα τα παραγγείλουμε απευθείας από τον παραγωγό. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουν μεγαλύτερο εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης. Η αποστολή ειδικών φακών επαφής που δεν βρισκονταί συχνά σε αποθέμα, εξαρτάται από τις συνθήκες παράδοσης των προμηθευτών μας και μπορεί να διαρκέσει έως και 2–4 εβδομάδες.

Όταν επιλέγετε και παραγγείλετε τους φακούς σας, θα εμφανιστεί μια ένδειξη της αναμενόμενης ημερομηνίας αποστολής στη σελίδα του προϊόντος. Αυτό μπορεί να αλλάξει αφού επιλέξετε τις παραμέτρους για τους φακούς επαφής σας. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την προσεκτική παρακολούθηση κατά τη διαδικασία της παραγγελίας.

Alensa non-stock products delivery times

Αφού επιλέξετε τις συγκεκριμένες παραμέτρους σας, θα εμφανιστεί ένας νέος εκτιμώμενος χρόνος αποστολής για αυτές τις παραμέτρους, όπως φαίνεται παραπάνω. Παρακαλώ σημειώστε ότι η γενική πληροφορία „σε απόθεμα“ δείχνει τη γενική διαθεσιμότητα του προϊόντος από την εταιρεία μας. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο μοναδικός συνδυασμός σας θα είναι διαθέσιμος. Αφορά μόνο την αναμενόμενη ημερομηνία αποστολής που εμφανίζετε δίπλα στο μενού για πληροφορίες αποστολής σχετικά με τη συγκεκριμένη παραγγελία σας. Κάθε αναμενόμενη καθυστέρηση στην παράδοση θα επιβεβαιωθεί στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώνεται όταν το ένα μέρος της παραγγελίας του είναι σε απόθεμα κατά τη στιγμή της επιβεβαίωσης της παραγγελίας. Με την επιβεβαίωση και ολοκληρώνοντας την πληρωμή για την παραγγελία, ο πελάτης συμφωνεί ότι η συνολική παραγγελία θα αποσταλεί μόνο αφού όλα τα προϊόντα θα βρίσκονται σε απόθεμα. Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε τους χρόνους παράδοσης σύμφωνα με τις επικαιροποιημένες πληροφορίες από τους προμηθευτές μας ανά πάσα στιγμή. Προσπαθούμε να παρέχουμε πάντα ακριβείς πληροφορίες από το σημείο της παραγγελίας, αλλά εξακολουθούν να εξαρτώνται από τους χρόνους παράδοσης που ανακοινώθηκαν από τους προμηθευτές μας.

Παραγγελίες που περιέχουν αγαθά σε απόθεμα και εκτός αποθέματος

Αφού επιλέξετε τις σωστές παραμέτρους για κάθε προϊόν που επιθυμείτε και πριν ολοκληρώσετε και πληρώσετε την παραγγελία σας, ο πελάτης πρέπει να δώσει ιδιαίτερη προσοχή στον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης για κάθε μεμονωμένο προϊόν στο καλάθι αγορών του.

Alensa non-stock products delivery times basket

Με την επιβεβαίωση και την ολοκλήρωση της πληρωμής για την παραγγελία, ο πελάτης συμφωνεί ότι ολόκληρη η παραγγελία θα αποσταλεί μόνο αφού όλα τα προϊόντα βρίσκονται σε απόθεμα. Η αποστολή των προϊόντων που βρίσκονται σε απόθεμα πριν από την αποστολή όλης της παραγγελίας θα επιτρέπεται μόνο κάτω από ειδικές περιστάσεις. Εάν είναι επιθυμητό, ο πελάτης μπορεί να πληρώσει επιπλέον τέλος αποστολής (ίσο με το κανονικό κόστος αποστολής) για να παραλάβει τα αγαθά σε απόθεμα πριν από αυτά που βρίσκονται έκτος αποθέματος.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Προβλήματα με την παράδοση

Η DHL Express απαιτεί υπογραφή κατά την παράδοση. Βεβαιωθείτε ότι κάποιος θα είναι παρών στη διεύθυνσή παράδοσης κατά τις εργάσιμες ώρες από Δευτέρα έως Παρασκευή. Οι παραδόσεις δεν γίνονται τα Σαββατοκύριακα.

Δεν είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν καθυστέρηση στην παράδοση που προκλήθηκε από τους συνεργάτες μας στον τομέα της υλικοτεχνικής υποστήριξης ή για καταστάσεις πέρα από τον έλεγχό μας, όπως ο καιρός, οι διακοπές κ.λπ. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης που προτείνουν οι συνεργάτες μας. Σε σπάνιες περιπτώσεις, ορισμένα δέματα μπορούν να φτάσουν εκτός του προτεινόμενου χρονοδιαγράμματος. Για να διασφαλιστεί η ομαλότερη δυνατή παράδοση, παρακαλείστε να δώσετε τα πλήρη στοιχεία της διεύθυνσής σας (όνομα δρόμου, αριθμός κατοικίας, ταχυδρομικός κώδικας και πόλη) και έναν αριθμό τηλεφώνου, ώστε οι συνεργάτες μας να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας, αν χρειαστεί. Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε τον κωδικό παρακολούθησης όπου μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της αποστολή σας online. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας αν παρατηρήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα. Οι εκπρόσωποί της εξυπηρέτησης πελατών μας θα χειριστούν τις ερωτήσεις σας άμεσα και αποτελεσματικά.

Εάν ένα δέμα δεν μπορεί να παραδοθεί για οποιονδήποτε λόγο, μπορεί να κρατηθεί στο τοπικό ταχυδρομείο ή στο κέντρο εφοδιασμού για ανανέωση ή συλλογή. Αν δεν ζητηθεί, το δέμα μπορεί να μας επιστραφεί ή να καταστραφεί. Ως εκ τούτου, είναι ευθύνη του αγοραστή να διασφαλίσει ότι το δέμα θα παραληφθεί στη δεδομένη διεύθυνση και να επικοινωνήσει απευθείας με την εταιρεία παράδοσης με τυχόν ερωτήσεις όταν το δέμα είναι υπό διαμετακόμιση ή έχει αποθηκευτεί. Τα κατεστραμμένα δέματα δεν θα αντικατασταθούν.

Πρωτόκολλο αποζημίωσης

Σε περίπτωση που ένα πακέτο έχει χαθεί ή λείπει ή έχει παραδοθεί εσφαλμένα σε λάθος διεύθυνση, θα ξεκινήσουμε μια αξίωση με τους συνεργάτες μας για λογαριασμό σας. Για να ξεκινήσει η αξίωση, απαιτούνται δύο επιβεβαιώσεις: 1.) Μια υπογεγραμμένη ένορκη βεβαίωση από τον πελάτη στην οποία αναφέρεται ότι το δέμα δεν παραλήφθηκε. 2.) Επαλήθευση από την εταιρεία παράδοσης ότι το δέμα έχει καταστραφεί, δεν έχει παραδοθεί κ.λπ.

Μόλις η αξίωση είναι σε εξέλιξη, θα σας εκδώσουμε γρήγορα επιστροφή χρημάτων ή θα στείλουμε μια νέα παραγγελία, όπως εσείς επιθυμείτε. Δεν θα διεκπεραιώσουμε επιστροφές ή δεν θα στείλουμε νέα δέματα ενώ ένα τρέχον δέμα είναι υπό διαμετακόμιση και μέχρι να κηρυχθεί επισήμως απολεσθέν από την μεταφορική εταιρία.

Φθαρμένες συσκευασίες

Οι φακοί επαφής και τα αξεσουάρ παραδίδονται σε ένα ανθεκτικό κουτί επαρκούς μεγέθους, έτσι ώστε να είστε βέβαιοι ότι θα λάβετε την αποστολή σας σε καλή κατάσταση και χωρίς να έχει καταστραφεί. Ωστόσο, αν το κουτί έχει καταστραφεί, μην δεχτείτε το πακέτο από την μεταφορική εταιρία και προσδιορίσετε το λόγο στο πρωτόκολλο παράδοσης, όπως „ουσιαστική βλάβη στο πακέτο“," διαρροή υγρού" κ.λπ. Θα πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας άμεσα, έτσι ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε γρήγορα στο πρόβλημα σας και να σας αποστείλουμε μια νέα παραγγελία.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Εγγύηση και Επιστροφές

Η περίοδος εγγύησης των 365 ημερών αρχίζει όταν το προϊόν έχει παραληφθεί από τον αγοραστή. Εάν το αγορασμένο πακέτο, στη συσκευασία ή στις οδηγίες χρήσης του συνδέονται με αυτό, αναφέρουν την ημερομηνία λήξης, σύμφωνα με ειδικές νομοθετικές ρυθμίσεις, η διάρκεια της εγγύησης λήγει κατά την ημερομηνία λήξης. Εμείς συνήθως παρέχουμε φακούς επαφής με ημερομηνία λήξης μεγαλύτερη των 24 μηνών. Ημερομηνίες ανάλωσης είναι διαθέσιμες για κάθε προϊόν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Αν έχετε οποιεσδήποτε απορίες ή αμφιβολίες των ημερομηνιών ανάλωσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στο info@alensa.gr.

Οι επιστροφές και οι ανταλλαγές πρέπει να πληρούν όλες τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Οι συσκευασίες των φακών επαφής θα πρέπει να είναι κλειστές και σφραγισμένες ώστε να είναι σε κατάσταση να μπορούνε εκ νέου να πωληθούν.*
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να έχουν αγοραστεί από to Alensa.gr (ελληνική Alensa) και η επιστροφή θα πρέπει να γίνει όχι περισσότερο από ένα έτος από την αρχική ημερομηνία αγοράς.
*Σύμφωνα με τους κανονισμούς υγείας και ασφάλειας της ΕΕ.

Η πολιτική ανταλλαγής και επιστροφής ισχύει για:

  • Ανταλλαγή φακών για διαφορετικές παραμέτρους – Ανταλλαγή για διαφορετικό προϊόν (Ο πελάτης πρέπει να παραγγείλει ξεχωριστά το νέο προϊόν και να του επιστραφεί επιστροφή χρημάτων για το παλιό προϊόν όταν μας επιστραφεί.)
  • Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων
  • Προϊόντα που αποστέλλονται για έλεγχο ποιότητας

Ο πελάτης υποχρεούται να ακολουθεί όλες τις οδηγίες που αναφέρονται στη σελίδα Πολιτική Επιστροφών & Ανταλλαγών κατά την επιστροφή ενός προϊόντος.

Κάθε ανταλλαγή και επιστροφή πρέπει να ακολουθήσει την ακόλουθη διαδικασία:

Η Alensa δεν ευθύνεται για επιστροφές που δεν έχουν ακολουθήσει τη διαδικασία που αναφέρεται εδώ . Πρώτον, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στον ιστότοπο ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να εξηγήσετε τον λόγο επιστροφής καθώς και να παράσχετε τις απαραίτητες συμπληρωματικές πληροφορίες (αριθμός παραγγελίας, πλήρης περιγραφή των στοιχείων κλπ. .) Το προσωπικό μας θα εξετάσει το αίτημά σας για να βεβαιωθεί ότι πληροίτε όλα τα κριτήρια ανταλλαγής και θα σας συμβουλέψει για το πώς θα προχωρήσετε.

Η εξυπηρέτηση των πελατών μας συνήθως σας ζητούν να επιστρέψετε τα προϊόντα μέσα σε 1–2 εργάσιμες ημέρες. θα λάβετε μέσω του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών μας, όλη τη διαδικασία επιστροφής, με την τοπική διεύθυνση επιστροφών.

Η διαδικασία επιστροφής ακολουθεί 4 απλά βήματα:
  • 1. Να επιτρέπουν την επιστροφή σας γράφοντας ένα e-mail ή να μας καλέσετε.
  • 2. Η εξυπηρέτηση πελατών μας θα σας καθοδηγήσει αναλόγως ώστε να γίνει ορθά η επιστροφή στη διεύθυνση επιστροφών μας.
  • 3. Ετοιμάστε το πακέτο σας.
  • 4. Στείλτε την επιστροφή.

Παρακαλούμε, στείλτε κλειστές και άθικτες τις συσκευασίες των φακών επαφής (ή τα υγρά των φακών) ταχυδρομικώς (το ιδανικότερο μέσω του συνεργάτη μας) ή εάν το στείλετε μέσω ΕΛΤΑ να μην είναι συστημένο για να μπορέσουμε να το παραλάβουμε, σε ένα ανθεκτικό κουτί, όχι σε φάκελο, για να διασφαλιστεί ότι δεν θα καταστραφούν κατά τη μεταφορά. Συμπεριλάβετε την απόδειξη αγοράς από το Alensa.gr καθώς και οδηγίες σχετικά με την αναμενόμενη δράση. Σε περίπτωση που χρειάζεστε νέες παραμέτρους, θα πρέπει να περιλαμβάνει ακριβείς πληροφορίες σχετικά με αυτό. Εάν περιμένετε επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό σας, παρακαλούμε να συμπεριλάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να γίνει η μεταφορά των χρημάτων. Εάν έχετε πληρώσει on-line, η επιστροφή θα γίνει αυτόματα στο λογαριασμό σας στο PayPal, ή στην κάρτα από την οποία έγινε η πληρωμή.

Πόσο κοστίζει η επιστροφή;

Ο πελάτης φέρει την ευθύνη για τα έξοδα αποστολής που σχετίζονται με την επιστροφή των προϊόντων. Το Alensa.gr δεν παρέχει προπληρωμένη επιλογή επιστροφής προϊόντων που έχουν παραγγελθεί εσφαλμένα ή δεν χρειάζονται πλέον. Ωστόσο, εάν το Alensa.gr είναι υπαίτιο για λάθος παραμέτρους ή λάθος προϊόν, τότε τα έξοδα ανταλλαγής ή επιστροφής καλύπτονται από το Alensa.gr. Το Alensa.gr θα σας στείλει τους νέους φακούς χωρίς επιπλέον χρέωση.

Πόσο καιρό διαρκεί η διαδικασία επιστροφής;

Το Alensa.gr θα επιβεβαιώσει ότι έχουμε λάβει τα προϊόντα που έχετε επιστρέψει και θα σας ενημερώσουμε για την κατάσταση της νέας σας παραγγελίας. Προσπαθούμε να επαληθεύσουμε όλες τις επιστροφές εντός 30 ημερών. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών εάν αισθάνεστε οποιαδήποτε καθυστέρηση.

Παρακαλώ σημειώστε ότι η διαδικασία επιστροφής των γυαλιών ηλίου θα χρειαστεί περισσότερο χρονικό διάστημα από αυτό των φακών επαφής και τα γυαλιά ηλίου θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική και άθικτη συσκευασία τους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η αυθεντικότητα και η κατάσταση στην οποία έχουν επιστραφεί τα γυαλιά ηλίου θα πρέπει πρώτα να διερευνηθεί διεξοδικά από την αποθήκη μας.

Ο αγοραστής συμφωνεί να σέβεται τον χρόνο επεξεργασίας που απαιτείται για κάθε επιστροφή .


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Καταγγελίες για αγαθά και υπηρεσίες

Το Alensa.gr δεν δέχεται καταγγελίες σε περιπτώσεις όπου το προϊόν έχει ήδη απορριφθεί και δεν μπορεί να διερευνηθεί. Παρακαλείστε να αποφύγετε τη διάθεση υποτιθέμενων ελαττωματικών προϊόντων και να παράσχετε φωτογραφικές αποδείξεις οποιουδήποτε ορατού σφάλματος ή βλάβης. Σε περίπτωση καταγγελίας, ο αγοραστής πρέπει πρώτα να ειδοποιήσει την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών, οπότε θα ενημερωθούν για το πώς θα προχωρήσουν. Εάν ένα προϊόν πρέπει να επιστραφεί, ο πελάτης θα πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία που αναφέρεται στη δική μας σελίδα #.

Οι καταγγελίες για τα προϊόντα TopVue, διαχειρίζονται συνήθως σύμφωνα με τους όρους της #, εφόσον πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις.

Το Alensa.gr είναι ένας διαδικτυακός πωλητής που ασχολείται με φακούς επαφής και συναφή προϊόντα, όχι οπτικός ή επαγγελματικός ιατρικός φορέας. Αυτό σημαίνει ότι νομικά δεν είναι δυνατόν για εμάς να προμηθεύουμε δοκιμαστικούς φακούς ή να αντικαθιστούμε μεμονωμένους φακούς. Η Alensa είναι σε θέση μόνο να ασχοληθεί με πλήρη πακέτα.

Υποψία ελαττωματικών φακών ή παράπονα σχετικά με την ποιότητα

Εάν έχετε οποιεσδήποτε καταγγελίες σχετικά με την ποιότητα των φακών σας (ερυθρότητα, θολή όραση, δυσάρεστο συναίσθημα, ξηρότητα), μπορούμε να στείλουμε τους φακούς στον κατασκευαστή, ο οποίος θα εκτελέσει κατόπιν λεπτομερή ποιοτικό έλεγχο των εν λόγω φακών. Λάβετε υπόψη ότι αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει μερικούς μήνες, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου αποστολής, καθώς περιμένουμε το τελικό αποτέλεσμα από τον παραγωγό. Ορισμένοι φακοί ενδέχεται να χρειαστεί να σταλούν στο εξωτερικό για ανάλυση, γεγονός που μπορεί επίσης να επηρεάσει τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας. Όταν αναγνωριστεί ένα κατασκευαστικό σφάλμα, θα σας στείλουμε νέους φακούς με τον ίδιο συνδυασμό παραμέτρων δωρεάν. Αν, ωστόσο, διαπιστωθεί ότι δεν υπάρχει κατασκευαστικό σφάλμα, δεν μπορούμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας για τους φακούς ή να στείλουμε ένα νέο ζευγάρι.

Εάν θέλετε να επιστρέψετε ένα κατεστραμμένο ή ελαττωματικό προϊόν, στειλτε το ταχυδρομικώς (το ιδανικότερο μέσω του συνεργάτη μας) ή εάν το στείλετε μέσω ΕΛΤΑ να μην είναι συστημένο για να μπορέσουμε να το παραλάβουμε, σε ένα ανθεκτικό κουτί, όχι σε φάκελο, για να διασφαλιστεί ότι δεν θα καταστραφούν κατά τη μεταφορά. Οι φακοί που έχουν υποστεί περαιτέρω βλάβη κατά τη μεταφορά δεν θα γίνουν δεκτοί, δεν θα επιστραφούν ούτε θα αντικατασταθούν. Προκειμένου ο παραγωγός να πραγματοποιήσει πλήρη έλεγχο, θα χρειαστεί να στείλετε τους φακούς και ΟΛΗ τη συσκευασία, συμπεριλαμβανομένου του αρχικού κουτιού και τυχόν υπόλοιπων, μη ανοιγμένων κυψελών που έχουν τυπωθεί με τον αριθμό LOT των προϊόντων. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε φακό επαφής που έχει αποσυσκευασθεί (ή έχει χρησιμοποιηθεί), θα πρέπει να αποφεύγεται η αποξήρανσή του κατά τη μεταφορά. Τοποθετήστε το φακό σε μια θήκη με διάλυμα και κλείστε το σταθερά. Δεδομένου ότι κάθε περίπτωση επιστροφής είναι μοναδική, σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών αρχικά για να καθορίσετε τις ακριβείς λεπτομέρειες της επιστροφής (πόσοι φακοί θα επιστραφούν, εάν το πακέτο έχει ανοιχτεί ή δεν έχει ανοιχτεί, το κουτί θα συμπεριληφθεί στην επιστροφή κ.λπ) στο info@alensa.gr. Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από μια επιστολή που περιγράφει το σφάλμα του προϊόντος και το αναμενόμενο αποτέλεσμα (επιστροφή από τον παραγωγό ή αντικατάσταση του προϊόντος). Οι καταγγελίες και οι αιτήσεις για επιστροφές ή ανταλλαγές πρέπει να υποβάλλονται εντός 6 μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων. Ο έλεγχος ποιότητας από τον κατασκευαστή μπορεί να διαρκέσει μερικούς μήνες. Η Alensa δεν θα μπορέσει να αναλάβει δράση έως ότου ο παραγωγός μας δώσει την τελική έκθεση του ελέγχου ποιότητας.

Δυσαρέσκεια με μια νέα εταιρία φακών

Η αλλαγή σε μια νέα εταιρία φακών επαφής, ακόμη και αν συνιστάται από έναν ειδικό, ενέχει τον κίνδυνο ότι αυτοί οι φακοί επαφής μπορεί να μην ταιριάζουν στο χρήστη. Πάντοτε θα πρέπει να συμβουλεύεστε τον οφθαλμίατρό σας ή τον οπτικό σας πριν επιχειρήσετε να αγοράσετε νέους φακούς. Κάθε χρήστης μπορεί να έχει μια διαφορετική εμπειρία με τον ίδιο τύπο των φακών. Η Alensa δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τυχόν προβλήματα που θα παρουσιαστούν με τους φακούς που αγοράστηκαν χωρίς να συμβουλευτείτε προηγουμένως έναν οπτικό ή έναν γιατρό. Οι πελάτες θα πρέπει πάντοτε να διαθέτουν έγκυρη συνταγή και να αγοράζουν μόνο φακούς που έχουν συνταγογραφηθεί από τον οφθαλμίατρό τους, χωρίς απόκλιση. Αυτό ισχύει επίσης για τα υγρά φακών επαφής, τις οφθαλμικές σταγόνες και τα σπρέι.

Μπορούμε να αλλάξουμε μόνο τους φακούς εάν η συσκευασία είναι κλειστή και ακέραιη.

Δυσαρέσκεια με την απόδοση των χρωματιστών φακών

Το τελικό αποτέλεσμα φορώντας έγχρωμους φακούς είναι πολύ υποκειμενικό και μπορεί να ποικίλει ανάλογα με τις συνθήκες. Πρώτον, το αποτέλεσμα θα επηρεαστεί από το χρώμα των ματιών σας. Δεύτερον, μπορεί να επηρεαστεί από εξωτερικούς παράγοντες, όπως οι συνθήκες φωτισμού, το make-up και τις επιλογές στα ρούχα. Επιπλέον, το είδος των χρωματιστών φακών (ενίσχυση ή αδιαφανές) μπορεί να παράγει ένα διαφορετικό αποτέλεσμα για την κάλυψη του φυσικού χρώματος των ματιών σας. Επειδή είναι αδύνατο να προβλέψουμε το αποτέλεσμα για κάθε άτομο, δεν μπορεί να γίνει επιστροφή για έγχρωμους φακούς αν δεν είστε ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα Ο πελάτης συμφωνεί, κατά την αγορά, ότι οι έγχρωμοι φακοί δεν επιστρέφονται, εκτός εάν αναγνωριστεί από τον κατασκευαστή κάποιο σφάλμα ή ελαττώματα κατασκευής.

Δυσαρέσκεια με τον ιστότοπό μας και το περιεχόμενό του

Η Alensa διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας ανά πάσα στιγμή. Στόχος μας είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας ενημερωμένες πληροφορίες, αλλά δεν μπορούμε να λογοδοτήσουμε για προσωρινά παραπλανητικές πληροφορίες ή λάθη. Αυτό ισχύει και για τεχνικά προβλήματα που προκαλούνται από κακόβουλες επιθέσεις ή από κάποιο λογισμικό (ιούς, χάκερ κ.λπ.). Αν διαπιστώσετε τυχόν προβλήματα με τον ιστότοπό μας ή το περιεχόμενό του, ενημερώστε την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας, ώστε να μπορέσουμε να διορθώσουμε αυτά τα ζητήματα.

Τα σχόλια που γίνονται από τους πελάτες στην ιστοσελίδα μας δεν αντιπροσωπεύουν τις απόψεις ή τις θέσεις του Alensa.gr και θα πρέπει να θεωρηθούν ως υποκειμενικές. Αυτά τα σχόλια δεν πρέπει να ερμηνεύονται με κανέναν τρόπο ως οδηγίες ή συμβουλές. Η Alensa.gr θα προσπαθήσει να επεξεργαστεί, να διορθώσει ή να αντιμετωπίσει τυχόν δυνητικά παραπλανητικές ή λανθασμένες πληροφορίες. Θα αντιμετωπιστούν και οι προβληματικοί ή καταχρηστικοί χρήστες.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Εναλλακτική επίλυση διαφορών

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει τη διόρθωση της επίλυσης των διαφορών τους, εάν δεν είναι ικανοποιημένος με τον τρόπο που η διαφορά επιλύθηκε ή αν υποστηρίζουν ότι ο πωλητής παραβιάζει τα δικαιώματά του ως καταναλωτής. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον πωλητή με e-mail στο info@alensa.gr. Εάν ο πωλητής αρνείται να προβεί στη διόρθωση ή δεν απαντήσει σε μια περίοδο 30 ημερών αφού το ερώτημα εστάλη, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στον φορέα εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (φορέα ΕΕΔ), που δεσμεύεται νομικά από τον Κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. Η εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας προς τους ευρωπαϊκούς κανόνες ΕΕΔ έγινε με την ΚΥΑ Αριθ. 70330οικ./2015 (ΦΕΚ Β’ 142).

Οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλουν τα παράπονά τους μέσω της ευρωπαϊκής πλατφόρμας on-line Επίλυσης Διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) – http://ec.europa.eu/…index_en.htm.)

Ο ορισμός του «καταναλωτή» για τους σκοπούς της Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών καλύπτει τα φυσικά πρόσωπα που ενεργούν έξω από την εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή επαγγελματική τους δραστηριότητα. Ωστόσο, εάν η σύμβαση συνάπτεται για σκοπούς εν μέρη εντός και εν μέρη εκτός του ατομικού εμπορίου (συμβάσεις διπλού σκοπού) και του εμπορικού σκοπού είναι τόσο περιορισμένος ώστε να μην είναι κυρίαρχος στο γενικό πλαίσιο της προμήθειας, το πρόσωπο αυτό θα πρέπει επίσης να θεωρηθεί ως ένα καταναλωτής. Η εναλλακτική επίλυση διαφορών εφαρμόζεται στις διαδικασίες για την επίλυση εκτός δικαστηρίου των διαφορών που αφορούν συμβατικές υποχρεώσεις που απορρέουν από τις συμβάσεις πώλησης ή παροχής υπηρεσιών μεταξύ ενός εμπόρου και ενός καταναλωτή. Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών ισχύουν μόνο για τις συμβάσεις αγοράς μεγάλων αποστάσεων.Η Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών δεν εφαρμόζεται στις διαφορές όπου η αξία της απαίτησης δεν υπερβαίνει τα €20. Ο φορέας ΕΕΔ μπορεί να εφαρμόσει μια ονομαστική αμοιβή για τον καταναλωτή για την κατάθεση της καταγγελίας η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει τα €5 συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Απόσυρση από τη σύμβαση

Σύμφωνα με το δίκαιο της ΕΕ, ο καθένας έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από σύμβαση εντός 14 ημερών από την παραλαβή των εμπορευμάτων. Σε περίπτωση απόσυρσης από τη σύμβαση, ο Αγοραστής πρέπει να τηρεί τους ακόλουθους όρους:

Τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα πρέπει να είναι πλήρη

Τα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί ή φθαρεί. Η αρχική συσκευασία δεν πρέπει να έχει ανοιχτεί. Αν ο καταναλωτής ανοίξει την αρχική συσκευασία, τότε το προϊόν δεν μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί για λόγους υγιεινής και ασφάλειας. Ένα τέτοιο προϊόν δεν μπορεί πλέον να πωληθεί εκ νέου και δεν μπορεί να επιστραφεί. Αυτό αποκλείει τα γυαλιά ηλίου. Αν θέλετε να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε τα γυαλιά ηλίου, θα πρέπει να γίνει η επιστροφή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων σας, σας ζητάμε να επιστρέψετε το πλήρες προϊόν, συμπεριλαμβανομένης της θήκης γυαλιών, του εξωτερικού κουτιού, των πανιών καθαρισμού και τυχόν αυτοκόλλητες ετικέτες. Το προϊόν θεωρείται ελλιπές χωρίς όλα αυτά τα στοιχεία και ως εκ τούτου δεν θα γίνει επιστροφή ή ανταλλαγή. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας και τη συμμόρφωσή σας.

Απαιτούμενη τεκμηρίωση

Επισυνάψτε την απόδειξη αγοράς που εκδόθηκε από το Alensa.gr, το αντίγραφο ή τον αριθμό παραγγελίας σας. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τον αριθμό του τραπεζικού σας λογαριασμού, αν είναι απαραίτητο.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση

Στείλτε τα επιστραφέντα προϊόντα σε ένα σκληρό κουτί και όχι σε ένα φάκελο. Εάν η αποστολή υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να την δεχτούμε. Σε περίπτωση απόσυρσης από τη σύμβαση, εάν ο αγοραστής τηρεί τους ανωτέρω όρους, θα λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένων των αρχικών εξόδων αποστολής. Ο αγοραστής θα επιβαρυνθεί μόνο τα έξοδα που συνεπάγεται η επιστροφή των αγαθών. Η επιστροφή χρημάτων θα πιστωθεί στον λογαριασμό του πελάτη εντός 2–10 ημερών από την παραλαβή των επιστρεφόμενων αγαθών σε κατάσταση μεταπώλησης.

Κόστος και διαδικασία επιστροφής

Εάν πληρούνται όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις, ο αγοραστής θα λάβει πλήρη επιστροφή χρημάτων. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή είναι ευθύνη του αγοραστή. Όλες οι επιστροφές πρέπει να υποβάλλονται σε επεξεργασία σύμφωνα με τις πληροφορίες και τους όρους που αναφέρονται στη σελίδα#.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης
 

Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων

Η εταιρεία Alensa, ο χειριστής του ηλεκτρονικού καταστήματος alensa.gr, συλλέγει μόνο τα στοιχεία που είναι αναγκαία για την αποστολή εμπορευμάτων και την επικοινωνία με τους πελάτες: δηλαδή, ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, αριθμό τηλεφώνου και διεύθυνση e-mail του πελάτη . Ο Αγοραστής συμφωνεί ότι τα στοιχεία αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τον Πωλητή για το σκοπό αυτό, όπως ορίζεται ανωτέρω. Κατά τη διαδικασία της παραγγελίας, και μετά από συμφωνία με τους Όρους & Προϋποθέσεις μας, ο Αγοραστής δίνει τη συγκατάθεσή του, ότι μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα λογαριασμό αυτόματα για αυτόν, και ότι αυτόματα θα εγγραφεί για να λαμβάνει επικοινωνία σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας του καθώς και για πρωτοβουλίες εμπορικής προώθησης. Οι πληροφορίες αυτές δεν γνωστοποιούνται σε τρίτους, εκτός από τις μεταφορικές εταιρείες.

Cookies

Προκειμένου να βελτιώσουμε την ιστοσελίδα μας και την εμπειρία αγορών σας χρησιμοποιούμε „cookies“. Αυτά περιέχουν μόνον πληροφορίες που στείλαμε στον υπολογιστή σας, δεν είναι σε θέση να διαβάσει τα προσωπικά σας στοιχεία. Επιτρέποντάς μας να χρησιμοποιήσουμε cookies μπορούμε να εντοπίσουμε τη συσκευή που χρησιμοποιείτε, δεν μπορούμε να ταυτοποιήσουμε τα άτομα με τη χρήση cookies.

Χρησιμοποιούμε τρεις διαφορετικούς τύπους των cookies για τη βελτιστοποίηση της online εμπειρίας αγορών σας:

(1) Τα προσωρινά cookies παρακολουθούν τις επισκέψεις σας στην ιστοσελίδα μας για να αναλύσουμε διάφορους τρόπους χρήσης. Μας επιτρέπει να συγκεντρώσουμε στοιχεία για να βελτιστοποιήσουμε την ιστοσελίδα μας με την προσωποποίηση και βελτίωση της δομής χρήσης. Αυτά τα cookies διαγράφονται αυτόματα μετά απο τη διαγραφή σας από τη σελίδα μας. (2) Τα μόνιμα cookies παραμείνουν στον υπολογιστή σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να ενεργοποιήσετε την εξατομίκευση και την καταγραφή των υπηρεσιών για μελλοντικές επισκέψεις. Αυτά τα cookies διαγράφονται αυτόματα μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, μπορούν επίσης να διαγραφούν χειροκίνητα από το χρήστη οποιαδήποτε στιγμή. (3) Το τρίτο μέρος των cookie χρησιμοποιούνται από τους εταίρους μας και μας παρέχουν πληροφορίες για τα ενδιαφέροντά σας σε ορισμένα προϊόντα και σελίδες. Δεν αποθηκεύουν τα προσωπικά δεδομένα, αλλά αντ 'αυτού οι πληροφορίες αποθηκεύονται κάτω από αδιευκρίνιστα ψευδώνυμα. Τα cookies αυτά αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και διαγράφονται αυτόματα μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.

Τα cookies γίνονται αποδεκτά από προεπιλογή στα περισσότερα προγράμματα περιήγησης και μπορείτε να τα επιτρέψετε ή αρνηθείτε ατομικά στις ρυθμίσεις ασφαλείας σας. Πρέπει να γνωρίζετε ότι η απενεργοποίηση των cookies μπορεί να οδηγήσει σε έλλειψη ή ελλιπή λειτουργία ορισμένων τμημάτων της ιστοσελίδας μας.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι τα δεδομένα που αποθηκεύονται στα cookies δεν πρέπει να συνδέονται με τα προσωπικά σας δεδομένα εκτός αν σας ρωτήσουν συγκεκριμένα για συναίνεση (για παράδειγμα, για να αποθηκεύσετε τη διεύθυνση σας, έτσι ώστε να μπορούμε να σας στείλουμε τα προϊόντα).

Συνεχίζοντας στην ιστοσελίδα μας, συμφωνείτε ότι είστε ευχαριστημένοι με τη χρήση των cookies για να βελτιώσει την εμπειρία αγορών σας. Εάν, ωστόσο, δεν είστε ικανοποιημένοι με την πολιτική των cookies μας, σας συμβουλεύουμε είτε να σταματήσετε τη χρήση αυτού του δικτυακού ιστότοπου, να διαγράψετε τα cookies μετά την περιήγηση στην ιστοσελίδα ή να χρησιμοποιείτε ανώνυμες ρυθμίσεις του browser σας για να συνεχίσετε στην ιστοσελίδα μας.


Επιστροφή στο μενού πλοήγησης

Πωλητής:

ALENSA, s.r.o., Stružky 1326/6, 198 00 Praha 9, ID: CZ27179681

Ασφαλής πληρωμή

visa master card american express discover paypal DHL