Τρόποι πληρωμής
Πληρωμή και Αναγραφόμενες Τιμές
Μπορείτε να επιλέξετε μια
από τις ακόλουθες μεθόδους πληρωμής για να
ολοκληρώσετε την παραγγελία σας:
- Αντικαταβολή
- Πιστωτική κάρτα:
Mastercard, Maestro και Visa
- PayPal
Ασφαλής πληρωμή
Όλες οι πληρωμές θα εκτελούνται με ασφαλή τρόπο. Τα προσωπικά σας στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν μόνο για τον καθορισμό της πληρωμής και δεν θα μεταβιβαστούν σε τρίτους.
Ηλεκτρονική πληρωμή
Αν επιλέξετε να πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας, μέσω διαδικτύου, θα μεταφερθείτε στην ασφαλή ιστοσελίδα του συνεργάτη μας, όπου μπορείτε να εισαγάγετε τα στοιχεία σας για να εκτελέσετε την πληρωμή σας. Όλες οι πληροφορίες που εισάγετε εδώ κρυπτογραφούνται με ασφάλεια. Λάβετε υπόψη ότι αυτός ο ασφαλής σύνδεσμος πληρωμής είναι ενεργός μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Εάν ο χρόνος έχει λήξει, θα χρειαστεί να αποκτήσετε πρόσβαση στην παραγγελία σας μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού στον ιστότοπό μας και να επιχειρήσετε ξανά την πληρωμή σας. Εάν επιλέξετε PayPal ως τον τρόπο πληρωμής σας, θα μεταφερθείτε στη σελίδα ασφαλών πληρωμών του PayPal. Σε περίπτωση που η Alensa χρειαστεί να σας επιστρέψει τα χρήματα σας, αυτό θα γίνει αυτόματα.
Οι αναγραφόμενες τιμές στο Alensa.gr
Όλες οι αναγραφόμενες τιμές για τα προϊόντα και το κόστος αποστολής που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Οποιεσδήποτε προσφορές και εκπτώσεις γινονταί, ισχύουν για όσο διάστημα αναγράφεται στην ιστοσελίδα του Alensa.gr.
Η Alensa διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τις τιμές ανάλογα με την εξέλιξη της αγοράς, τον ανταγωνισμό, τις απαιτήσεις του παραγωγού κλπ. Προσπαθούμε να διατηρούμε τις χαμηλότερες τιμές στην ελληνική αγορά. Οι πελάτες είναι ελεύθεροι να ζητήσουν να μειωθούν οι τιμές, εφόσον έχουν τηρηθεί όλοι οι όροι που αναφέρονται στη σελίδα Εγγύηση χαμηλότερης τιμής.
Προβλήματα με την πληρωμή
- Πρώτον,
ελέγξτε με την τράπεζά σας ή το λογαριασμό
PayPal για να δείτε εάν η συναλλαγή έχει γίνει
επιτυχώς και για να αντιμετωπίσετε τυχόν
τεχνικά προβλήματα με την πληρωμή σας.
- Εάν η πληρωμή σας ήταν επιτυχής αλλά
δεν εμφανίζεται ως πληρωμή στο σύστημά μας
ή στο ενημερωτικό email που έχετε λάβει,
παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@alensa.gr και θα
επικυρώσουμε την πληρωμή σας με το
λογιστήριο μας.
- Εάν έχετε προβλήματα με τη σελίδα πληρωμής, δοκιμάστε να αποκτήσετε πρόσβαση στο λογαριασμό σας Alensa.gr από διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ή συσκευής.
Με αντικαταβολη πώς μπορω να πληρωσω;
Καλημέρα σας. Μπορείτε να επιλέξετε τρόπο πληρωμής αντικαταβολή για όλα τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, εκτός εάν πρόκειται για γυαλιά με παραμέτρους διοπτρίας. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να πληρώσετε με κάρτα. Σε κάθε άλλη περίπτωση μπορείτε να επιλέξετε τρόπο πληρωμής αντικαβολή, και πληρώνετε στον κούριερ όταν θα σας φέρει τα προϊόντα.
Υπάρχει κάποιου είδους εγγύηση και τι καλύπτει παρακαλώ?
Καλημέρα σας, έχουμε εγγύηση επιστροφής χρημάτων για την εταιρεία φακών επαφής της TopVue, τους όρους θα τους βρείτε εδώ https://www.alensa.gr/…rimatwn.html.
ΑΚΗΣ Ποια ειναι η διαφορα στους φακους διοπτρικους και μη διοπτρκους
Γεια σας, Οι διοπτρικοί προσφέρουν διόρθωση μυωπίας ή υπερμετρωπίας. Οι μη διοπτρικοί είναι μόνο για ομορφιά.
Καλημέρα! Θα μπορούσα να πληρώσω με χρεωστική κάρτα; Γιατί στους τρόπους πληρωμής γράφετε πιστωτική!
Γεια σας..υπαρχει δυνατοτητα δοσεων αν πληρωσω με πιστωτικη καρτα;
Θέλω να πληρώσω με αντικαταβολή ευχαριστώ!!!
Υπάρχει δυνατότητα εκτέλεσης ηλεκτρονικής συνταγογράφησης από μέρους σας?
Καλημέρα σας,
Μάλιστα, Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξ. πελατών της Alensa για τη συνταγή του ΕΟΠΠΥ και να μας στείλετε τη συνταγή σας παράλληλα με τη παραγγελία των γυαλιών σας.
Υπαρχει η δυνατοτητα καταθεσης σε τραπεζα;;;
Δεν υπάρχει επιλογή τραπεζικής κατάθεσης. Οι τρόποι πληρωμής μας είναι Αντικαταβολή, πληρωμή με κάρτα on line και Paypal.
ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΦΑΚΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΜΕ 3, ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΖΕΥΓΟΣ Ή ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΑΚΟΙ;;;;ΜΕ ΠΟΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ;;;
Καλημέρα σας,
Αυτό συμβαίνει επειδή πολλοί αγοραστές επιθυμούν να αγοράσουν φακούς με διαφορετικές παραμέτρους για το κάθε μάτι τους (επειδή για παράγειγμα έχουν διαφορετική μυωπία στο κάθε μάτι). Επομένως, πολλοί αγοράζουν ένα κουτί για το κάθε μάτι. Ωστόσο, αν έχετε ακριβώς τις ίδιες παραμέτρους και στα δύο μάτια, μπορείτε να επιλέξετε ένα κουτί των 6 φακών (3 ζεύγη). Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ PC K ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ. ΕΙΝΑΙ Η Παραγγελία 500153723. ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ;
Καλημέρα σας,
σε αυτή τι περίπτωση θα πρέπει να συνδεθείτε στο προφίλ σας στην ιστοσελίδα μας και στο επάνω μέρος δέξια θα βρείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας και εκεί μπορείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας.
Είμαστε στη διάθεση σας
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ.ΑΡΑ Η ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΩΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 2,49+ 1,20 ΕΥΡΩ;;;
Καλημέρα σας,
Μάλιστα. Τα μεταφορικά μαζί με την αντικαταβολή θα είναι 2,49€ + 1,2 €.
Είμαστε στη διάθεση σας
Kαλησπέρα Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να πάρω τα προιόντα απο το κατάστημα σας?
Καλησπέρα σας,
Δυστυχώς δεν υπάρχει φυσικό κατάστημα. Εξυπηρετούμε μονό με αποστολές.
Είμαστε στη διάθεση σας.
Αριθμός λογαριασμού να καταθέσω στην τράπεζα και τράπεζα?
Καλημέρα σας,
Δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος πληρωμής με τραπεζική κατάθεση. Είμαστε στη διάθεση σας.
Καλησπερα, Για ποιο λογο υπάρχει χρεωση 1.5ευρώ για πληρωμή με οποιονδήποτε τρόπο?
Καλημέρα σας,
Έχουμε χρέωση 1,20€ εάν επιλέξετε τρόπο πληρωμής αντικαταβολή. Μεταφορικά 2,49€ εάν επιλέξετε την ΕΛΤΑ courier. Εάν στην παραγγελία σας υπάρχουν φακοί επαφής ή γυαλιά τα μεταφορικά είναι ΠΑΝΤΑ δωρεάν.
Σας ευχαριστώ πολύ για την άψογη εξυπηρέτηση και τις καταπληκτικές τιμές σας! Είμαι πιστή πελάτισσά σας για 2η χρονιά και σας συστήνω σε όλους μου τους φίλους!!!
Καλημέρα σας κυρία Βασιλική,
σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για τα κάλα σας λόγια. Είμαστε πάντα στη διάθεση σας.
δεν υπαρχη δυνατοτητα τραπεζικης καταθεσης????
Καλημέρα σας,
δυστυχώς δεν είναι υπάρχει o τρόπος πληρωμής με τραπεζική κατάθεση. Είμαστε στη διάθεση σας.
Πόσο είναι τα έξοδα αποστολής?
Καλησπέρα σας, μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για το κόστος μεταφοράς στον παρακάτω σύνδεσμο:https://www.alensa.gr/…taforas.html
Εχουν περάσει 3 μέρες από τότε που παρηγγειλα ενα αξεσουαρ για να βαζω τους φακους μου και δεν έχει έρθει ακόμα. Ούτε μήνυμα ουτε email.
Καλησπέρα σας,
συγχωρέστε μας για την καθυστέρηση άλλα λόγο της Πρωτομαγιάς υπήρξε μια μικρή καθυστέρηση με τις παραδώσεις των παραγγελιών. Είμαστε στη διάθεση σας.
Σχόλια (40)