Πολιτική Επιστροφών

Οι επιστροφές θα πρέπει να πληρούν όλες τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Οι συσκευασίες των φακών επαφής θα πρέπει να είναι κλειστές και σφραγισμένες ώστε να είναι σε κατάσταση που να μπορούν να πωληθούν εκ νέου.*
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν ακέραια, χωρίς να λείπει οποιοδήποτε εξάρτημα συμπεριλαμβανόμενο στη αρχική συσκευασία.
  • Οι όροι επιστροφής γυαλιών ηλίου και γυαλιών οράσεως διευκρινίζονται περαιτέρω παρακάτω.
  • Προτού προχωρήσετε σε επιστροφή θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών.
  • Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται εντός της καθορισμένης προθεσμίας (30 ημέρες από την ημέρα έκδοσης της απόδειξης) θα αποζημιώνονται πλήρως - Ακύρωση της σύμβασης αγοράς
  • Όσα ΜΗ ανοιγμένα προϊόντα επιστρέφονται μετά το πέρας της προθεσμίας των 30 ημερών, θα περνούν από διαδικασία αξιολόγησης, με βάση την εγγύηση και την ημερομηνία λήξης τους (τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε θέση να πωληθούν εκ νέου, όπως αναφέραμε παραπάνω). Ωστόσο, όλα τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν σε όχι περισσότερες από 365 ημέρες από την ημέρα της αγοράς.
  • Η αγορά των προϊόντων θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας Alensa.gr (ελληνική Alensa).
  • Εάν το λάθος οφείλεται στην Alensa (απεστάλησαν λάθος προϊόντα), οφείλετε να το αναφέρετε στην εξυπηρέτηση πελατών σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 30 ημερών από την ημερομηνία παραλλαβής.
  • *Σύμφωνα με τους κανονισμούς υγείας και Ασφάλειας της Ε.Ε.

Θέλετε να επιστρέψετε τους φακούς επαφής σας γιατί έχετε επιλέξει διαφορετικές παραμέτρους;

Εάν η συνταγή σας έχει αλλάξει ή έχετε καταχωρίσει λάθος τις παραμέτρους για τους φακούς επαφής σας, θα πρέπει να μας στείλετε τις ΜΗ ανοιγμένες, ΜΗ κατεστραμένες συσκευασίες, ακολουθώντας την διαδικασία που αναγράφεται παρακάτω. Στην περίπτωση αυτή, η Alensa θα προβεί σε επιστροφή χρημάτων στο λογαριασμό σας, μετά την παραλαβή, και αφού πραγματοποιηθεί έλεγχος για την κατάσταση της συσκευασίας, που μας έχετε επιστρέψει. Μπορείτε, ανά πάσα στιγμή, να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή καλώντας την εξυπηρέτηση πελατών. Δεν είναι εφικτές οι ανταλλαγές προϊόντων με προσαρμογή τιμών.

Μήπως λάβατε λάθος προϊόν;

Εάν έχετε παραλάβει λάθος προϊόντα από δικό μας λάθος, παρακαλείστε να το αναφέρετε στη Εξυπηρέτηση Πελατών, σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 30 ημερών από την ημερομηνία παραλλαβής. Παρακαλούμε σιγουρευτείτε ότι δεν έχει ανοιχτεί κανένα από τα προϊόντα. Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα, ακολουθώντας τις οδηγίες παρακάτω, και τα χρήματα θα επιστραφούν στο λογαριασμό σας.

Θέλετε να κάνετε μια επιστροφή για οποιοδήποτε άλλο λόγο;

Η διαδικασία επιστροφής ισχύει και για την Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων για τα προϊόντα TopVue και Gelone. Η εγγύηση επιστροφής χρημάτων ισχύει μόνο αν επιστρέψετε τα προϊόντα σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 60 ημερών από την ημέρα που τα παραλάβατε. Ακολουθήστε την ίδια διαδικασία και στην περίπτωση αυτή.

Επίσης, εάν θέλετε να επιστρέψετε προϊόντα που υποψιάζεστε ότι είναι ελαττωματικά, θα πρέπει να τα επιστρέψετε σε εμάς, και θα σταλούν στον αρμόδιο κατασκευαστή για ποιοτικό έλεγχο. Το κουτί (ή τα κουτιά) της αρχικής συσκευασίας, καθώς και όλα τα εναπομίναντα μη ανοιγμένα προϊόντα, θα πρέπει να επιστραφούν σε εμάς. Οι κωδικοί LOT της συγκεκριμένης παρτίδας αναγράφονται στα κουτιά, και είναι απολύτως απαραίτητοι για τη διεξαγωγή του ποιοτικού ελέγχου. Επίσης είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε μία πρόσφατη συνταγή από οφθαλμίατρο, η οποία θα έχει διεξαχθεί σε διάστημα μικρότερο του ενός έτους. Και σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία επιστροφής. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα ελαττωματικό προϊόν, είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας. Θα σας δώσει ακριβείς οδηγίες και επιπλέον πληροφορίες.

Πώς να επιστρέψω γυαλιά ηλίου ή γυαλιά οράσεως;

Τα γυαλιά ηλίου και τα γυαλιά οράσεως συνοδεύονται από εγγύηση 2 ετών, σε περίπτωση σπασίματος. Διαφορετικά, αν θέλετε να επιστρέψετε γυαλιά ηλίου ή γυαλιά οράσεως για άλλο λόγο, μπορείτε να μας τα στείλετε εντός του εντός της προθεσμίας των 30 ημερών. Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι άθικτα και αχρησιμοποίητα. Η συσκευασία θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Εάν θέλετε να επιστρέψετε γυαλιά ηλίου ή γυαλιά οράσεως, θα πρέπει να επιστρέψετε το πλήρες προϊόν, όπως το παραλλάβατε, συμπεριλαμβανομένης της θήκης, του κουτιού της συσκευασίας και όλων των εξαρτημάτων (πανάκια καθαρισμού, κλιπς, καρτελάκια, αυτοκόλλητα). Με άλλα λόγια, το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί ακριβώς έτσι όπως παρελήφθη. Το προϊόν θεωρείται ελλιπές, εάν λείπει κάποιο από τα αντικείμενα που αναφέραμε παραπάνω. Σε περίπτωση που λείπει κάτι από την συσκευασία του προϊόντος, η επιστροφή δεν είναι εφικτή. Σας ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση! Τα γυαλιά ηλίου, οι σκελετοί και τα γυαλιά οράσεως αποστέλονται πάντα σε άριστη κατάσταση και η ποιότητά τους ελέγχεται διεξοδικά πριν την αποστολή. Στην σπάνια περίπτωση που τα γυαλιά έχουν φτάσει σε εσάς φθαρμένα ή παρουσιάζουν κάποιο ελάτωμα, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με την εξυπηρέτηση πελατών. Θα εξετάσουμε την περίπτωση, προκειμένου να σας εξυπηρετήσουμε. Ωστόσο, παράπονα που οφείλονται σε λάθος χειρισμό των προϊόντων, έλλειψη φροντίδας, ή σε φυσική φθορά λόγω χρήσης, δεν θα λαμβάνονται υπόψιν. Δεν μπορούμε να προσφέρουμε πρόσθετες εκπτώσεις ή αποζημίωση για ζημιές που προκλήθηκαν από τον ίδιο τον πελάτη.

Τα γυαλιά οράεως, τα οποία κατασκευάζονται με συγκεκριμένες παραμέτρους διοπτρίας δεν μπορούν να αποζημιωθούν. Εάν επιστρέψετε γυαλιά οράσεως, μπορούμε να σας αποζημιώσουμε μόνο για το κόστος του σκελετού και όχι για το κόστος των φακών οράσεως. Ο όρος αυτός ισχύει από τη στιγμή της πληρωμής, ανεξάρτητα από το στάδιο αποστολής

Υποπτεύεσθε ότι λάβατε ελαττωματικά γυαλιά οράσεως;

Εάν υποπτεύεσθε ότι η ποιότητα των φακών των γυαλιών σας είναι ελλειμματική ή εάν τα γυαλιά δεν σας ικανοποιούν για οποιοδήποτε λόγο, μπορείτε να αιτηθείτε να διεξαχθεί ποιοτικός έλεγχος. Εάν εντοπιστεί κάποιο ελάτωμα και τα γυαλιά αξιολογηθούν ως κατώτερης ποιότητας, θα σας επιστρέψουμε όλο το χρηματικό ποσό (για το κόστος του σκελετού και των φακών). Για αιτήματα επιστροφής χρημάτων, μετά από ποιοτικό έλεγχο, για γυαλιά οράσεως, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών και σιγουρευτείτε ότι έχετε αποστείλει μία έγκυρη και πρόσφατη συνταγή γιατρού, η οποία να έχει εκδοθεί σε διάστημα όχι περισσότερο του ενός έτους. Μετά τη διεξαγωγή του ποιοτικού ελέγχου, η συνταγή χρησιμοποιείται, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν οι παράμετροι διοπτρίας που έχουν καταχωριστεί για τα γυαλιά, αντιστοιχούν επιτυχώς στην διοπτρία σας. Θα σας ζητηθεί θα επιστρέψετε το πλήρες προϊόν (πανάκια καθαρισμού, κλιπς, καρτελάκια, αυτοκόλλητα, κτλ). Μην αφαιρείτε τους φακούς από το σκελετό! Για αιτήματα επιστροφής χρημάτων, μετά από ποιοτικό έλεγχο, για πολυεστιακά γυαλιά ή για γυαλιά με προοδευτικούς φακούς, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών και σιγουρευτείτε ότι έχετε αποστείλει μία έγγυρη και πρόσφατη συνταγή γιατρού, η οποία να έχει εκδοθεί σε διάστημα όχι περισσότερο του ενός έτους. Επιπλέον, παρακαλείστε να μας στείλετε μία μπροστινή (αμφάς) φωτογραφία σας, φορώντας τα γυαλιά σας, και μία πλαϊνή (προφίλ) φωτογραφία σας, φορώντας τα γυαλιά σας, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν για τον προσδιορισμό του κέντρου εστίασης των γυαλιών και της γωνίας του σκελετού. Θα σας ζητηθεί θα επιστρέψετε το πλήρες προϊόν (πανάκια καθαρισμού, κλιπς, καρτελάκια, αυτοκόλλητα, κτλ). Μην αφαιρείτε τους φακούς από το σκελετό!

Πώς να κάνετε μια επιστροφή;

-Για επιστροφές από Κύπρο, παρακαλώ επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών-

Αρχικά, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών μας μέσω τηλεφώνου (2112342483) ή e-mail ( info@alensa.gr ). Το προσωπικό μας μπορεί να σας συμβουλεύσει εάν το αίτημά σας πληροί όλα τα απαραίτητα κριτήρια της επιστροφής, και θα σας περιγράψει τη διαδικασία λεπτομερώς, μέσω τηλεφώνου ή e-mail. Στείλτε τα κουτιά κλειστά και ακέραια με ασφάλεια στη διεύθυνση επιστροφών μας. Παρακαλείστε να συμπεριλάβετε την απόδειξη αγοράς που εκδίδεται από Alensa.gr καθώς και ένα σημείωμα αναφέροντας το πρόβλημα και το λόγο επιστροφής. Το κόστος για αυτή την επιστροφή επιβαρύνει τον πελάτη

Διεύθυνση Επιστροφών

Λαγουμιτζή 24 Καλλιθέα T.K.17671 Ως παραλήπτη αναφέρετε τον συνεργάτη μας REGUS - Alensa.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει ένα αποδεικτικό επιστροφής του δέματος από την εταιρεία Κούριερ! Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών θα σας ζητήσει τον αριθμό tracking εάν χρειαστείτε πληροφορίες σχετικά με την ορθή διεκπεραίωση της αποστολής σας.

Μόλις επιβεβαιώσουμε την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων σας και είναι σε κατάσταση ώστε να μπορούν να μεταπωληθούν (σε συμμόρφωση με τους κανονισμούς υγείας και ασφάλειας της ΕΕ), θα σας επιστρέψουμε το κόστος των προϊόντων. Η διαδικασία διαρκεί περίπου 30 εργάσιμες ημέρες.

Παρακαλούμε, στείλτε κλειστές και άθικτες τις συσκευασίες των φακών επαφής (ή τα υγρά των φακών) ταχυδρομικώς σε ένα ανθεκτικό κουτί, όχι σε φάκελο, για να διασφαλιστεί ότι δεν θα καταστραφούν κατά τη μεταφορά.

Εάν περιμένετε επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό σας, παρακαλούμε να συμπεριλάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να γίνει η μεταφορά των χρημάτων. Εάν έχετε πληρώσει on-line, η επιστροφή θα γίνει αυτόματα στο λογαριασμό σας στο PayPal, ή στην κάρτα από την οποία έγινε η πληρωμή.

Επίσης, παρακαλείστε να συμπεριλάβετε ένα αντίγραφο της απόδειξης αγοράς που εκδίδεται από Alensa.gr καθώς και ένα σημείωμα αναφέροντας το πρόβλημα και το λόγο επιστροφής.

Μπορείτε να κάνετε την επιστροφή μέσω κάποια εταιρείας κούριερ το ιδανικότερο τον συνεργάτη μας τα ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ.

ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΔΕΜΑΤΑ ΜΕ ΑΠΛΟ Ή ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ.

Πόσο κοστίζει η επιστροφή;

Θα πληρώσετε όλα τα ταχυδρομικά τέλη μόνο για τους φακούς που θα επιστρέψετε.

Πόσο καιρό διαρκεί η όλη διαδικασία;

Το Alensa.gr θα επιβεβαιώσει ότι έχουμε λάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα σας και θα σας ενημερώσουμε για την κατάσταση της νέας παραγγελίας σας. Προσπαθούμε να ελέγξουμε όλες τις επιστροφές εντός 30 ημερών. Παρακαλούμε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας, αν αισθάνεστε ότι υπάρχει κάποια καθυστέρηση.

Σχόλια (30)

Έχετε ερωτήσεις;
Ανώνυμος

Μπορεί να γίνει επιστροφή με Box now;

Απάντηση info@alensa.gr

Καλημέρα σας,

Βεβαίως!Επιστρέφετε το προϊόν με τον ίδιο τρόπο. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την BoxNow https://boxnow.gr/ στο +30 211-100 5304 .

Στη διάθεσή σας!

Ο

Καλησπερα! Μόλις μου ήρθε mail ότι η αποστολή μου φτάνει στο box αλλά εγώ είχα δηλώσει άλλη διεύθυνση! Όποτε από εκει δεν θα τα παραλάβω! Τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση;

Απάντηση info@alensa.gr

Καλησπέρα σας,

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@alensa.gr ή καλέστε μας στο (+30) 2112342483, για να σας ενημερώσουμε.

Είμαστε στη διάθεσή σας!

Σταμπουλτζη Χριστίνα

Καλησπερα σας, Παρέλαβα την 500499169 παραγγελία αλλά μετά από την επίσκεψη μου στον οφθαλμίατρο μου συνταγογράφησε άλλα σκευάσματα. Μπορώ παρακαλώ να τα αντικαταστήσω.

Απάντηση info@alensa.gr

Αγαπητέ μας πελάτη,

Παρακαλούμε όπως μεταφέρετε το αίτημά σας στην Εξυπηρέτηση Πελατών, στο info@alensa.gr

Ειρηνη

Καλημέρα... Έκανα μόλις μία παραγγελία και θέλω απλά να κάνω αλλαγή προϊόντων. Πώς μπορώ να το κάνω;

Απάντηση info@alensa.gr

Καλημέρα σας,

Παρακαλούμε προωθήστε μας τα στοιχεία σας στο info@alensa.gr

Στη διάθεσή σας!

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΡΕΤΖΈΠΟΓΛΟΥ

Καλημέρα σας, θα ήθελα να επιστρέψω δύο συσκευασίες φακών επαφής καθώς άλλαξε μία παράμετρος στην συνταγή μου και ξέχασα να την αλλάξω όταν έκανα την παραγγελία. Θα προβώ σε νέα παραγγελία με τα σωστά στοιχεία.. Είναι εφικτό κάτι τέτοιο; Ευχαριστώ πολύ.

Απάντηση info@alensa.gr

Καλημέρα σας,

Παρακαλούμε προωθήστε το αίτημά σας στο info@alensa.gr .

Είμαστε στη διάθεσή σας!

Ευαγγελία

Καλησπέρα θα ήθελα να επιστρέψω τους φακούς επαφής που είχα παραγγείλει καθώς έχει ανέβει η μυωπια μου είναι αυτο εφικτό? Και να μου στείλετε νέα συσκευασία

Απάντηση info@alensa.gr

Καλημέρα σας,

Παρακαλούμε προωθήστε το αίτημά σας στο info@alensa.gr.

Είμαστε στη διάθεσή σας!

ΚΥΡΙΖΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑ

Μολις παρελαβα τους σκελετους ορασεως RAY BAN ομως ειναι μικρα.Μπορω νατα επιστρεψω και να παραγγειλω ενα αλλο μοντελο που βρηκα σε μεγεθος που μου ταιριαζει?Αρ.Παραγγελιας 500457599.

Απάντηση info@alensa.gr

Αγαπητή μας πελάτισσα,

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο info@alensa.gr, για να σας στείλουμε οδηγίες επιστροφής.

Είμαστε στη διάθεσή σας!

Εφη

Μολις παρελαβα τα γιαλια ηλιου μου vogue 4180S 352/11 ομως ειναι μικρα και δεν ηταν αυτα που ηθελα τελικα πως μπορω να τα επιστρεψω και να παρω καποια αλλα ; Και σαν μεγεθος ητανε πολυ μικρα για το προσωπο μου και σαν φακοι πολυ μικρα

Απάντηση info@alensa.gr

Αγαπητέ πελάτη, μπορείτε να προωθήσετε το αίτημά σας στο info@alensa.gr και θα σας ενημερώσουν από το αρμόδιο τμήμα.

Παναγιώτης

Θέλω να κάνω επιστροφή φακούς λόγω διαφορετικων παραμέτρων

Απάντηση info@alensa.gr

Αγαπητέ πελάτη. Παρακαλούμε, όπως μας προωθήσετε email στο info@alensa.gr με το αίτημά σας. Είμαστε στη διάθεσή σας.

Georgios Elpiadis

Καλησπέρα σας, αγορασα κατι γυαλία vogue στην γυναικα μου αλλα τελικα πηρα τα λαθος! Δυστυχως πεταξα το χαρτινο κουτι αλλα τα γυαλια και η θηκη ειναι αθικτα και αφορετα. Μπορω να διαλεξω ενα αλλο ζευγαρι και να με χρεωσετε ενα κουτι εξτρα η να γινει επιστροφη χρηματων γιατι ειναι κριμα να μη φορεθουν, σας ευχαριστω!

Απάντηση info@alensa.gr

Καλημέρα σας, Προωθήστε παρακαλώ το αίτημά σας στο info@alensa.gr. Είμαστε στη διάθεσή σας!

Ismini

Καλησπέρα Παρέλαβα τα γυαλιά ηλίου Ray-Ban Blaze Clubmaster RB3576N 043/71 όμως το νούμερο 47 μου είναι μεγάλο. Θα προτιμούσα να επιστρέψω το προϊόν δεδομένου ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο το νούμερο 41 που θα ήθελα. Χρειάζεται να περιλαβω αυτό το σχόλιο στην επιστροφή του δέματος ; Ευχαριστώ

Απάντηση info@alensa.gr

Καλησπέρα σας, Παρακαλούμε προωθήστε το αίτημά σας για επιστροφή στο info@alensa.gr. Είμαστε στη διάθεσή σας!

Τρεμουντάνης Σπύρος

Παρέλαβα τα γυαλιά ηλίου που είχα παραγγείλει αλλά τελικά είναι μικρά. Παρέλαβα το Νο 49 όμως χρειάζομαι μεγαλύτερο, παρακαλώ να μου τα αλλάξετε με το Νο 53. Περιμένω απάντηση ώστε να παραδώσω αυτά που έχω λάβει στην Coorier. Ευχαριστώ

Απάντηση info@alensa.gr

Καλησπέρα σας.Παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε μια φωτογραφία με το προϊόν που λάβατε στο info@alensa.gr κι εμείς θα σας ενημερώσουμε για τη διαδικασόα επιστροφής. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας.

Αnto

Καλησπέρα σας Θα ήθελα να επιστρέψω κάποιους πολυεστιακούς φακούς. Το κουτί είναι σφραγισμένο. (είχα αγοράσει 2 συσκευασίες και την μία θέλω να την επιστρέψω, γιατί έκανα λάθος στις παραμέτρους) Τους είχα παραλάβει 5/2/2021, μπορώ τώρα να κάνω την επιστροφή?

Απάντηση info@alensa.gr

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο email: info@alensa.gr .

Eleni

Καλησπέρα σας μόλις έκανα αγορά γυαλιά ηλίου!! δυστυχώς το αγόρι μ δεν θέλει γυαλιά ηλίου!!γίνεται επιστροφή χρημάτων?

Απάντηση info@alensa.gr

Καλησπέρα σας, βεβαίως! Για την άμεση εξυπηρέτησή σας, προωθήστε τo αίτημά σας στο info@alensa.gr.

ΠΕΛΑΓΙΑ

Θέλω να κάνω ακύρωση της παραγγελίας μου και να την ξανακάνω από την αρχή

Απάντηση info@alensa.gr

Καλημέρα σας, Η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί και είναι προς παράδοση σήμερα. Προβείτε σε άρνηση παραγγελίας και μην την παραλάβετε όταν σας ειδοποιήσει ο κουριερ για να επιστραφεί πίσω σε εμας (αρ.αποστολής ZN341477756GR).

Μαριέλα Βιτσεντζάκη

Δεν είχα κάποιο θέμα με την συσκευασία δεν την άνοιξα καν ολόκληρη.Με το που κατάλαβα ότι είναι τα γυαλιά οράσεως που είχα παραγγείλει και δεν χρειαζόμουν εν τέλη καθώς βρηκα το παλιό μου ζευγάρι την έκλεισα κατευθείαν.Είχα κάνει κάποια τηλεφωνήματα για ακύρωση παραγγελίας αλλά τίποτα.Γίνεται η επιστροφή χρημάτων χέρι με χέρι χωρίς κάποιο τραπεζικό λογαριασμό;

Απάντηση info@alensa.gr

Αγαπητέ πελάτη.Οι φακοί οράσεως με συνταγή κατασκευάζονται με βάση συγκεκριμένες μεμονωμένες προδιαγραφές και επομένως, δεν μπορούν να επιστραφούν. Μόνο οι σκελετοί πληρούν τις προϋποθέσεις για πιθανή επιστροφή χρημάτων. Αυτή η προϋπόθεση ισχύει από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε η πληρωμή των γυαλιών, ανεξάρτητα από την κατάσταση αποστολής. Μπορείτε να μας στείλετε σε ένα email τη φωτογραφία του προϊόντος στο info@alensa.gr και εμείς θα σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία επιστροφής. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας.

AGIANTRITIS ANDREAS

Καλησπέρα σας παρέλαβα προχτές κάτι γυαλιά ηλίου τα οποία είχα παραγγείλει... Τα γυαλιά όμως μου είναι μικρά και ια ήθελα μια αντικατάσταση με ένα άλλο μοντέλο που βρήκα από την σελίδα σας... Πως μπορεί να γίνει η αντικατάσταση;

Απάντηση info@alensa.gr

Παρακαλούμε στείλτε μας ένα email με τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να σας προωθήσουμε την διαδικασία επιστροφών.

Κωνσταντίνα Μπρατσάλη

Καλησπέρα,μολις παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά δυστυχώς δεν έμεινα ικανοποιημένη με το γυαλιά ηλίου Polaroid PLD 6034/S N9P/M9. Στη φωτογραφία δε φαίνεται ότι είναι ματ το χρώμα τους. Τι θα μπορούσε να γίνει ώστε να τα αλλάξω; Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Απάντηση info@alensa.gr

Παρακαλούμε στείλτο το αίτημα επιστροφής σας στην εξυπηρέτηση πελατών μας info@alensa.gr .

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Καλημέρα, μπορώ να κάνω επιστροφή φακών λόγω αλλαγής βαθμών μυωπιας; υπάρχει και σε αυτήν την περίπτωση όριο 1 έτους από την αγορα; Η παραγγελία έγινε 4.2018. Η ημερομηνία λήξης των φακών είναι μετά το 2021 και η φύλαξη τους έγινε σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στην συσκευασία.

Απάντηση info@alensa.gr

Καλημέρα σας,

Παρακαλώ επικοινωνηστε με την εξ. πελατών ή συμβουλευτείτε τις οδηγίες στη Πολιτική Επιστροφών και Ανταλλαγών.

ΣΟΦΙΑ ΑΜΟΛΟΧΙΤΟΥ

ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΣΑΣ, ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΓΧΡΩΜΟΥΣ ΔΙΟΠΤΡΙΚΟΥΣ ΗΜΕΡΉΣΙΟΥΣ ΦΑΚΟΥΣ ΕΠΑΦΗΣ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΒΛΈΠΩ ΚΑΛΑ. ΕΆΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΆΝΩ ΑΝΤΙΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΆΜΕΤΡΟ ΑΠΌ 14.20 ΣΕ 14.30 ΟΙ ΒΑΘΜΟΊ - 5.00 ΠΑΡΑΜΈΝΕΙ ΊΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ

Απάντηση info@alensa.gr

Γειά σας, Μπορείτε να δείτε εδώ "Πολιτική επιστροφών ":https://www.alensa.gr/…allagon.html

ΜΕΝΗ ΤΣΑΜΠΑΣΗ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΗΛΙΟΥ ΑΡ [ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ 257541 ΛΟΓΩ ΜΕΓΕΘΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Απάντηση info@alensa.gr

Καλησπέρα σας,

Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τη παραπάνω σελίδα σχετικά με το τρόπο αποστολής. Εάν πιστεύετε ότι χρειάζεστε επιπλέον διευκρινίσεις και επεξήγηση, παρακαλώ καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 2112342483 ή επικοινωνείτε με e-mail στο info@alensa.gr

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Καλησπέρα παρέλαβα τους φακούς προχτές αλλά θα ήθελα να τους αλλάξω και να πάρω το νούμερο +2.25,η συσκευασία είναι κλειστεί.

Απάντηση info@alensa.gr

Καλησπέρα,

Μπορείτε τότε να αλλάξετε τους φακούς σας. Παρακαλούμε επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση πελατών στο 2112342483 για να σας δώσουν οδηγίες, πως να στείλετε σωστά τη παραγγελία σας πίσω και να εξυπηρετηθείτε άμεσα.

μαρισια τσιλιγκιρη

Θέλω να κάνω μια αλλαγή στους φακούς που παρέλαβα κάτι είναι λάθος πως μπορώ να το κάνω αυτό?

Απάντηση info@alensa.gr

Καλησπέρα,

Υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξετε τους φακούς σας. Παρακαλώ καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 2112342483 για να σας βοηθήσουν να μας στείλετε τη παραγγελία σας σωστά και να εξυπηρετηθείτε άμεσα.

Δήμητρα Τσάνη

Καλησπέρα, επειδή άλλαξαν οι αριθμοί των φακών μου έχω 2 ζευγάρια φακών τα οποία θέλω να τα επιστρέψω. Έχω κάνει ήδη παραγγελία φακών με τους νέους βαθμούς. Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής ,καθώς δεν θα τους χρησιμοποιήσω; και η επιστροφή χρημάτων;

Απάντηση info@alensa.gr

Καλησπέρα σας, Ασφαλώς και υπάρχει δυνατότητα επιστροφής. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να μας μιλήσετε για την κατάσταση της συσκευασίας σας και να σας κατευθύνουμε ανάλογα.

Θεοδώρα

Καλησπέρα σας λόγω ανόδου του βαθμού μυωπίας θα ήθελα να γίνει ανταλλαγή των ημερησιων φακών επαφής από την τελευταία μου παραγγελία καθώς τα κουτιά δεν έχουν ανοιχτεί. Θα μπορούσε να γινει το ίδιο και στους μηνιαίους φακούς που έχουν μείνει???? Αν και έχουν χρεισιμοποιηθει κάποιοι από το κουτί?????

Απάντηση info@alensa.gr

Καλημέρα σας,

Μπορείτε να δείτε περισσότερα σχετικά με επιστροφές και ανταλλαγές εδώ: Πολιτική Επιστροφών & Ανταλλαγών

Sofia Symeonidou

Καλημέρα σας. Με την παραλαβή των φακών επαφής που είχα παραγγείλει, παρέλαβα δώρο και μια μάσκαρα _ dermacol_mega eye lashes_ θα ήθελα παρακαλώ να μου στείλετε το inci list του συγκεκριμένου προιόντος, διότι δεν αναγράφεται πάνω στη συσκευασία.

Απάντηση info@alensa.gr

Γεια σας,

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τη μάσκαρα, στην ιστοσελίδα της κατασκευάστριας εταιρείας, εδώ: Gift Dermacol Mascara

Ριτα

Καλησπερα. Εντος ποσων ημερων μπορω να επιστρεψω ενα ζευγαρι γυαλιων ?επιβαρυνομαι την επιστροφη και εαν ναι ποιο ειναι το ποσο?

Απάντηση info@alensa.gr

Καλησπέρα,

Βεβαιωθείτε ότι δεν αφαιρέθηκαν σήματα και οι καρτέλες γνησιότητας από τα γυαλιά. Τα έξοδα μεταφορικής επιβαρύνουνε εσάς και μπορείτε να διαλέξετε την εταιρεία κούριερ που προτιμάτε. Δείτε περισσότερα για τη πολιτική επιστροφών εδώ: https://www.alensa.gr/…allagon.html

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΕΣΗΜΕΡΗΣ

μια επιστροφη γιαλιων θα γινει στην διευθυνση Λαγουμιτζή 24 Καλλιθέα T.K.17671 ?

Απάντηση info@alensa.gr

Γεια σας,

Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση, θα αναμένουμε την επιστροφή των γυαλιών και θα σας ενημερώσουμε έπειτα από τον ποιοτικό έλεγχο.

Γεωργιος Σκιαδας

Εαν τα γυαλια που παραγγειλω δεν μ κανουν ,η δεν μου αρεσουν μπορω να ζητησω επιστροφη χρηματων;; Μου επιστρεφονται τ χρηματα; Ευχαριστω

Απάντηση info@alensa.gr

Φυσικά μπορεί να γίνει επιστροφή Επιστροφή ή ανταλλαγή γυαλιών ηλίου, παρακάτω θα βρείτε όλες τις πληροφορίες.

  • Πρώτον,θα πρέπει να μας στείλετε ένα e-mail (info@alensa.gr) εάν πληρείτε όλα τα κριτήρια της επιστροφής, ενημερώνοντας μας για το πρόβλημα και τον λόγο επιστροφής.
  • Παρακαλώ σημειώστε ότι η διαδικασία επιστροφής των γυαλιών ηλίου θα χρειαστεί περισσότερο χρονικό διάστημα από αυτό των φακών επαφής. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η αυθεντικότητα και η κατάσταση στην οποία έχουν επιστραφεί τα γυαλιά ηλίου θα πρέπει πρώτα να διερευνηθεί διεξοδικά από την αποθήκη μας.
  • Τα γυαλιά ηλίου θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική και άθικτη συσκευασία τους.
  • Για να είναι μια επιστροφή έγκυρη θα πρέπει να ΜΗΝ αφαιρεθεί το καρτελάκι το οποίο υπάρχει πάνω στην μύτη που γράφει „μην με αφαιρέσεις“. Εάν αφαιρεθεί αυτό δεν θα γίνει δεκτή καμία αλλαγή.
  • Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων αυτό θα χρειαστεί 30 εργάσιμες μέρες για το λόγο ότι η αποθήκη μας θα χρειαστεί να ελέγξει τα γυαλιά και ότι τα γυαλια έχουν επιστραφεί στην αρχική τους συσκευασία και μπορούν να μεταπωληθούν.
ΕΥΗ ΚΑΠΗ

Καλημέρα σας Θα ήθελα να μου πειτε σας παρακαλώ αν υπαρχουν δείγματα διαθέσιμα καθώς θα ήθελα να κανω δοκιμη πριν παραγγείλω Ευχαριστώ πολύ

Απάντηση info@alensa.gr

Καλημέρα σας, Θα μπορούσατε να παραγγείλετε κάποια από τις ειδικές μικρές συσκευασίες που διαθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα σε οικονομική τιμή, ώστε να δοκιμάσετε το κάθε προϊόν. Ευχαριστούμε για την προτίμησή σας.