0 €

Προϊόντα στο Καλάθι:

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι

Εμφάνιση καλαθιού

Πολιτική Επιστροφών & Ανταλλαγών

Οι επιστροφές και οι ανταλλαγές πρέπει να πληρούν όλες τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

• Οι συσκευασίες των φακών επαφής θα πρέπει να είναι κλειστές και σφραγισμένες ώστε να είναι σε κατάσταση να μπορούν εκ νέου να πωληθούν.*

• Τα προϊόντα πρέπει να αγοραστούν από to Alensa.gr (ελληνική Alensa) και η επιστροφή θα πρέπει να γίνει όχι περισσότερο από ένα έτος από την αρχική ημερομηνία αγοράς.

*Σύμφωνα με τους κανονισμούς υγείας και ασφάλειας της ΕΕ.

Θέλετε να ανταλλάξετε τους φακούς επαφής σας γιατί έχετε επιλέξει διαφορετικές παραμέτρους;

Αν συνταγή σας έχει αλλάξει ή έχετε παραγγείλει λάθος τις παραμέτρους για τους φακούς επαφής σας, μην ανησυχείτε. Μπορείτε να ανταλλάξετε οποιαδήποτε κλειστή ή μη κατεστραμμένη συσκευασία, ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω. Θα σας στείλουμε τους νέους φακούς επαφής μετά τη λήψη και τον έλεγχο της κατάστασης της συσκευασίας που μας έχετε επιστρέψει.

Μήπως χρειάζεστε ένα διαφορετικό προϊόν;

Αν θέλετε να παραγγείλετε μια διαφορετική μάρκα ή ένα προϊόν, και τα πακέτα είναι κλειστά και ακέραια, μπορείτε επίσης να μας τα επιστρέψετε. Το alensa.gr σε αυτή την περίπτωση θα επιστρέψει τα χρήματα σας, και είστε ελεύθεροι να κάνετε μια νέα παραγγελία για το επιθυμητό προϊόν(τα) με την ησυχία σας. Προσαρμογές στις τιμές δεν θα γίνουν και μια πλήρης επιστροφή χρημάτων εκδίδεται εάν τα επιστρεφόμενα προϊόντα πληρούν τα κριτήρια μας, όπως προαναφέρθηκε πιο πάνω.

Θέλετε να κάνετε μια επιστροφή για οποιοδήποτε άλλο λόγο;

Η διαδικασία επιστροφής ισχύει και για την Εγγύηση Επιστροφής Χρημάτων για τα προϊόντα TopVue. Ακολουθήστε την ίδια διαδικασία στην περίπτωση αυτή.

Επίσης, εάν θέλετε να επιστρέψετε προϊόντα που υποψιάζεστε ότι είναι ελαττωματικά, τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν σε εμάς, και θα σταλούν στον αρμόδιο κατασκευαστή για ποιοτικό έλεγχο. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία επιστροφής. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα ελαττωματικό προϊόν, είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας πρώτα. Θα σας δώσει ακριβείς οδηγίες και επιπλέον πληροφορίες.

Πώς να κάνετε μια επιστροφή ή ανταλλαγή;

-Για επιστροφές από Κύπρο, παρακαλώ επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών-

Πρώτον,θα πρέπει να μας στείλετε ένα e-mail (info@alensa.gr) εάν πληρείτε όλα τα κριτήρια της επιστροφής, ενημερώνοντας μας για το πρόβλημα και τον λόγο επιστροφής.Στείλτε τα σφραγισμένα και ακέραια κουτιά με ασφάλεια στη διεύθυνση επιστροφών μας. Παρακαλείστε να συμπεριλάβετε την απόδειξη αγοράς που εκδίδεται από Alensa.gr καθώς και ένα σημείωμα αναφέροντας το πρόβλημα και το λόγο επιστροφής. Το κόστος για αυτή την επιστροφή επιβαρύνει τον πελάτη.

Η διεύθυνση επιστροφών είναι Λαγουμιτζή 24 Καλλιθέα T.K.17671.Ως παραλήπτη αναφέρετε REGUS – Alensa .

Βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει ένα αποδεικτικό επιστροφής του δέματος από την εταιρεία Κούριερ! Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών θα σας ζητήσει τον αριθμό tracking εάν χρειαστείτε πληροφορίες σχετικά με την ορθή διεκπεραίωση της αποστολής σας.

Μόλις επιβεβαιώσουμε την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων σας και είναι σε κατάσταση ώστε να μπορούνε εκ νέου να πωληθούν (σε συμμόρφωση με τους κανονισμούς υγείας και ασφάλειας της ΕΕ), θα ετοιμάσουμε μια νέα παραγγελία με το σωστό προϊόν(τα). Το Alensa.gr θα αποστείλει τη νέα παραγγελία εντελώς δωρεάν.

Παρακαλούμε, στείλτε σφραγισμένες και άθικτες τις εξωτερικές συσκευασίες των φακών επαφής, όχι μόνο τους εσωτερικούς φακούς (ή τα υγρά των φακών).

Τοποθετήστε τα κουτάκια σε ένα σκληρό κουτί για να μην φθαρούν κατά τη μεταφορά. Π.χ το κουτί που έχει σταλεί από την εταιρεία μας όταν παραλάβατε την παραγγελία σας. Μην το στείλετε μέσα σε φάκελο.

Μπορείτε να κάνετε την επιστροφή μέσω κάποια εταιρείας κούριερ το ιδανικότερο τον συνεργάτη μας τα ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ.

ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΔΕΜΑΤΑ ΜΕ ΑΠΛΟ Η ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ.

Εάν περιμένετε επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό σας, παρακαλούμε να συμπεριλάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να γίνει η μεταφορά των χρημάτων. Εάν έχετε πληρώσει on-line, η επιστροφή θα γίνει αυτόματα στο λογαριασμό σας στο PayPal, ή στην κάρτα από την οποία έγινε η πληρωμή.

Πόσο κοστίζει η επιστροφή;

Θα πληρώσετε για όλα τα ταχυδρομικά τέλη μόνο για τους φακούς που θα επιστρέψετε. Εμείς θα σας στείλουμε τους φακούς με τις νέες παραμέτρους στη διεύθυνσή σας δωρεάν.

Πόσο καιρό διαρκεί η όλη διαδικασία;

Το Alensa.gr θα επιβεβαιώσει ότι έχουμε λάβει τα επιστρεφόμενα προϊόντα σας και θα σας ενημερώσουμε για την κατάσταση της νέας παραγγελίας σας. Προσπαθούμε να ελέγξουμε όλες τις επιστροφές εντός 30 ημερών. Παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας, αν αισθάνεστε ότι υπάρχει κάποια καθυστέρηση.

Επιστροφή ή ανταλλαγή γυαλιών ηλίου;

– Παρακαλώ σημειώστε ότι η διαδικασία επιστροφής των γυαλιών ηλίου θα χρειαστεί περισσότερο χρονικό διάστημα από αυτό των φακών επαφής. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η αυθεντικότητα και η κατάσταση στην οποία έχουν επιστραφεί τα γυαλιά ηλίου θα πρέπει πρώτα να διερευνηθεί διεξοδικά από την αποθήκη μας.

– Τα γυαλιά ηλίου θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική και άθικτη συσκευασία τους.

– Για να είναι μια επιστροφή έγκυρη θα πρέπει να ΜΗΝ αφαιρεθεί το καρτελάκι το οποίο υπάρχει πάνω στην μύτη που γράφει „μην με αφαιρέσεις“. Εάν αφαιρεθεί αυτό δεν θα γίνει δεκτή καμία αλλαγή.

– Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων αυτό θα χρειαστεί 15–30 εργάσιμες μέρες για το λόγο ότι η αποθήκη μας θα χρειαστεί να ελέγξει τα γυαλιά και ότι τα γυαλια έχουν επιστραφεί στην αρχική τους συσκευασία και μπορούν να μεταπωληθούν.

– Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας όσο άφορα μια επιστροφή γυαλιών.

Απάντηση στο # - Ακύρωση
#202
ΜΕΝΗ ΤΣΑΜΠΑΣΗ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΗΛΙΟΥ ΑΡ [ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ 257541 ΛΟΓΩ ΜΕΓΕΘΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

#203
info@alensa.gr

Καλησπέρα σας,

Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τη παραπάνω σελίδα σχετικά με το τρόπο αποστολής. Εάν πιστεύετε ότι χρειάζεστε επιπλέον διευκρινίσεις και επεξήγηση, παρακαλώ καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 2112342483 ή επικοινωνείτε με e-mail στο info@alensa.gr

#195
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Καλησπέρα παρέλαβα τους φακούς προχτές αλλά θα ήθελα να τους αλλάξω και να πάρω το νούμερο +2.25,η συσκευασία είναι κλειστεί.

#197
info@alensa.gr

Καλησπέρα,

Μπορείτε τότε να αλλάξετε τους φακούς σας. Παρακαλούμε επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση πελατών στο 2112342483 για να σας δώσουν οδηγίες, πως να στείλετε σωστά τη παραγγελία σας πίσω και να εξυπηρετηθείτ­ε άμεσα.

#192
μαρισια τσιλιγκιρη

Θέλω να κάνω μια αλλαγή στους φακούς που παρέλαβα κάτι είναι λάθος πως μπορώ να το κάνω αυτό?

#196
info@alensa.gr

Καλησπέρα,

Υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξετε τους φακούς σας. Παρακαλώ καλέστε την εξυπηρέτηση πελατών μας στο 2112342483 για να σας βοηθήσουν να μας στείλετε τη παραγγελία σας σωστά και να εξυπηρετηθείτ­ε άμεσα.

#188
Δήμητρα Τσάνη

Καλησπέρα, επειδή άλλαξαν οι αριθμοί των φακών μου έχω 2 ζευγάρια φακών τα οποία θέλω να τα επιστρέψω. Έχω κάνει ήδη παραγγελία φακών με τους νέους βαθμούς. Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής ,καθώς δεν θα τους χρησιμοποιήσω; και η επιστροφή χρημάτων;

#189
info@alensa.gr

Καλησπέρα σας, Ασφαλώς και υπάρχει δυνατότητα επιστροφής. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να μας μιλήσετε για την κατάσταση της συσκευασίας σας και να σας κατευθύνουμε ανάλογα.

#178
Θεοδώρα

Καλησπέρα σας λόγω ανόδου του βαθμού μυωπίας θα ήθελα να γίνει ανταλλαγή των ημερησιων φακών επαφής από την τελευταία μου παραγγελία καθώς τα κουτιά δεν έχουν ανοιχτεί. Θα μπορούσε να γινει το ίδιο και στους μηνιαίους φακούς που έχουν μείνει???? Αν και έχουν χρεισιμοποιηθει κάποιοι από το κουτί?????

#179
info@alensa.gr

Καλημέρα σας,

Μπορείτε να δείτε περισσότερα σχετικά με επιστροφές και ανταλλαγές εδώ: Πολιτική Επιστροφών & Ανταλλαγών

#175
Sofia Symeonidou

Καλημέρα σας. Με την παραλαβή των φακών επαφής που είχα παραγγείλει, παρέλαβα δώρο και μια μάσκαρα _ dermacol_mega eye lashes_ θα ήθελα παρακαλώ να μου στείλετε το inci list του συγκεκριμένου προιόντος, διότι δεν αναγράφεται πάνω στη συσκευασία.

#176
info@alensa.gr

Γεια σας,

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τη μάσκαρα, στην ιστοσελίδα της κατασκευάστριας εταιρείας, εδώ: Gift Dermacol Mascara

#174
Ριτα

Καλησπερα. Εντος ποσων ημερων μπορω να επιστρεψω ενα ζευγαρι γυαλιων ?επιβαρυνομαι την επιστροφη και εαν ναι ποιο ειναι το ποσο?

#177
info@alensa.gr

Καλησπέρα,

Βεβαιωθείτε ότι δεν αφαιρέθηκαν σήματα και οι καρτέλες γνησιότητας από τα γυαλιά. Τα έξοδα μεταφορικής επιβαρύνουνε εσάς και μπορείτε να διαλέξετε την εταιρεία κούριερ που προτιμάτε. Δείτε περισσότερα για τη πολιτική επιστροφών εδώ: https://www.alensa.gr/…allagon.html

#170
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΕΣΗΜΕΡΗΣ

μια επιστροφη γιαλιων θα γινει στην διευθυνση Λαγουμιτζή 24 Καλλιθέα T.K.17671 ?

#171
info@alensa.gr

Γεια σας,

Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση, θα αναμένουμε την επιστροφή των γυαλιών και θα σας ενημερώσουμε έπειτα από τον ποιοτικό έλεγχο.

#162
Γεωργιος Σκιαδας

Εαν τα γυαλια που παραγγειλω δεν μ κανουν ,η δεν μου αρεσουν μπορω να ζητησω επιστροφη χρηματων;; Μου επιστρεφονται τ χρηματα; Ευχαριστω

#166
info@alensa.gr

Φυσικά μπορεί να γίνει επιστροφή Επιστροφή ή ανταλλαγή γυαλιών ηλίου, παρακάτω θα βρείτε όλες τις πληροφορίες.

  • Πρώτον,θα πρέπει να μας στείλετε ένα e-mail (info@alensa.gr) εάν πληρείτε όλα τα κριτήρια της επιστροφής, ενημερώνοντας μας για το πρόβλημα και τον λόγο επιστροφής.
  • Παρακαλώ σημειώστε ότι η διαδικασία επιστροφής των γυαλιών ηλίου θα χρειαστεί περισσότερο χρονικό διάστημα από αυτό των φακών επαφής. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η αυθεντικότητα και η κατάσταση στην οποία έχουν επιστραφεί τα γυαλιά ηλίου θα πρέπει πρώτα να διερευνηθεί διεξοδικά από την αποθήκη μας.
  • Τα γυαλιά ηλίου θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική και άθικτη συσκευασία τους.
  • Για να είναι μια επιστροφή έγκυρη θα πρέπει να ΜΗΝ αφαιρεθεί το καρτελάκι το οποίο υπάρχει πάνω στην μύτη που γράφει „μην με αφαιρέσεις“. Εάν αφαιρεθεί αυτό δεν θα γίνει δεκτή καμία αλλαγή.
  • Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων αυτό θα χρειαστεί 30 εργάσιμες μέρες για το λόγο ότι η αποθήκη μας θα χρειαστεί να ελέγξει τα γυαλιά και ότι τα γυαλια έχουν επιστραφεί στην αρχική τους συσκευασία και μπορούν να μεταπωληθούν.

#152
ΕΥΗ ΚΑΠΗ

Καλημέρα σας Θα ήθελα να μου πειτε σας παρακαλώ αν υπαρχουν δείγματα διαθέσιμα καθώς θα ήθελα να κανω δοκιμη πριν παραγγείλω Ευχαριστώ πολύ

#185
info@alensa.gr

Καλημέρα σας, Θα μπορούσατε να παραγγείλετε κάποια από τις ειδικές μικρές συσκευασίες που διαθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα σε οικονομική τιμή, ώστε να δοκιμάσετε το κάθε προϊόν. Ευχαριστούμε για την προτίμησή σας.

VISA Master Card DISCOVER PayPal DHL ELTA
Top